گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, January 28, 2009

Re: اجرای خصوصی دیگری از استاد بنان و مرتضی محجوبی و ابوالحسن صبا

با سلام

 

خیلی ممنون از توضیحات شما. من در اولین ای میلی که فرستادم گفتم که دوستی این گنجینه را برای من اورده که روی کاست هست. فکر من این بود که این از کلکسیون کسی گرفته شده و در بازار موجود نیست. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم که همه را به- ام پی - تری تبدیل کنم و با دوستان شریک شوم که در ارشیو دوستان ابدی شود

 

حالا که متوجه شدم این کاریست که  به همت کسی و مسسه فرهنگی ایجاد شده کمی نگرانم که ایا کارم درست بوده یا نه؟  از طرفی بر این باورم که گنجینه موسیقی مال مردم است و از طرفی کار این موسسه بسیار قابل تقدیر است و نمیخواهم موجب زرری برایشان بشوم

 

تا بزرگان و دوستان چه فکری دارند - فعلا از فرستادن کارهای دیگر خودداری میکنم

 

با احترام

 

هومن



--- On Wed, 1/28/09, Mostafa Ramezani <mramezani@wanadoo.fr> wrote:


From: Mostafa Ramezani <mramezani@wanadoo.fr>
Subject: Re: اجرای خصوصی دیگری از استاد بنان و مرتضی محجوبی و ابوالحسن صبا
To: firos19@yahoo.com
Cc: ToHooman@yahoo.com, "Friends of Radio Golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Wednesday, January 28, 2009, 3:53 PM

با سلام

نمونه‌هایی‌ که به عنوان "ضبط  های خصوصی" استاد بنان توسط آقای هومن عزیز عرضه شده و میشوند، بخش‌هایی‌ از یک مجموعه سی‌ دی تحت عنوان موسیقی‌ دستگاهی ایران : آشنایی با شیوهٔ آواز استاد غلامحسین بنان میباشند که به همت و انتخاب آقای علی‌ رستمیان در "موسسه فرهنگی‌-هنری چهارباغ" بر روی ۷ سی‌ دی درتهران منتشر شده، در اکثر فروشگاه‌ها موجود و دسترس همگان قرار دارد

این مجموعه‌ها شامل بخش‌ای آوازی برگرفته از برنامه‌های گلها رنگارنگ، گلهای جاویدان، یک شاخه گل و برگ سبز (ضبط  رادیو) و ضبط‌های خصوصی استاد بنان میباشد و هر سی‌ دی  به یک (یا چند) دستگاه یا آواز از ردیف موسیقی ایرانی اختصاص داده شده است

مجموعه شماره ۱ : دستگاه شور 

مجموعه شماره ۲ : آواز دشتی

مجموعه شماره ۳ : آواز ابو عطا و افشاری

مجموعه شماره ۴ : آواز بیات ترک

مجموعه شماره ۵ : دستگاه نوا

مجموعه شماره ۶ (۲سی‌ دی) : دستگاه سه گاه

مجموعه شماره ۷ (۲سی‌ دی) : دستگاه چهارگاه و آواز شوشتری

قرار است  که مجموعه سی‌ دی‌های دیگری شامل  :  دستگاه همایون، آواز بیات اصفهان، دستگاه ماهور، دستگاه راست پنجگاه؟ (من هیچ اجرایی از استاد بنان در این دستگاه  بیاد ندارم) در آینده ضبط شده و در دسترس همگان قرار گیرد

با احترام- مصطفی رمضانی

Le 28 janv. 09 à 18:06, Hosein Torabi a écrit :

هومن عزیزصمیمانه ترین درودهایم را نثارت می کنم که گنجینه ای چنین گرانبها را بدون کوچکترین ادعای درویشی و............از این قبیل بازیهای کاسبکارانه رایج زمانه در اختیارهمه می نهی.سلامت و پیروز باشی.ترابی 

--- On Tue, 1/27/09, Hooman F. <tohooman@yahoo.com> wrote:
From: Hooman F. <tohooman@yahoo.com>
Subject: اجرای خصوصی دیگری از استاد بنان و مرتضی محجوبی و ابوالحسن صبا
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, January 27, 2009, 4:59 AM




No comments:

آرشیو مطالب