گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, March 22, 2009

بهار دلکش - اصلاح آدرس

 
سرکار خانم رستمی با سلام
 
شرمنده از اینکه نشانی ارسالی کارا نیست. از نشانی جدید استفاده کنید .
 
یا از این ادرس استفاده کنید.
 
 
با سپاس - هندیانی
 
 
 



--- On Sun, 22/3/09, nasrin rostami <n_rostami@yahoo.com> wrote:

From: nasrin rostami <n_rostami@yahoo.com>
Subject: Re: بهار دلکش- شجریان
To: a_hendiani@yahoo.com
Date: Sunday, 22 March, 2009, 11:30 AM

 
 
 Vidoe ارسالی play نمی شود لطفا دوباره بفرستید  آقای هندیانی

n_rostami@yahoo.com

--- On Thu, 3/19/09, ali hendiani <a_hendiani@yahoo.com> wrote:
From: ali hendiani <a_hendiani@yahoo.com>
Subject: بهار دلکش- شجریان
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Thursday, March 19, 2009, 11:20 PM

دوستان گلها با سلام

 

در آستانه سال نو ضمن تبریک و شادباش  آرزوی شادی و سلامتی شما خوبان را دارم.

تصنیف زیبای بهار دلکش از یادگارهای ملک الشعرا بها و با صدای استاد شجریان و همراهی استاد لطفی را که در جوانی این بزرگان اجرا شده را در پیوند زیر بیابید .این تصنیف بعد ها  در آلبوم " بهار دلکش"  نیز اجرا شده است که  به دلیل حفظ حقوق قانونی مولفین اثر فقط پیوند تصویری را تقدیم می کنم.

 

http://www.youtube.com/watch?v=RRt55fA9qI

I

بهار دلکش رسید و دل به جا نباشد
  از آن که دلبر دمی به فکر ما نباشد  
 در این بهار ای صنم بیا و آشتی کن 
 که جنگ و کین با من حزین روا نباشد  
 صبحدم بلبل بر درخت گل «خدا» به خنده می‌گفت
نازنینان را مه‌جبینان را «خدا» وفا نباشد  
 اگر که با این دل حزین تو عهدُ بستی 
 حبیب من آخ با رقیب من چرا نشستی  
 چرا دلم را عزیز من از کینه خستی  
 اگر که با این دل حزین تو عهدُ بستی  
عزیز من آخ با رقیب من چرا نشستی  
چرا دلم را حبیب من از کینه خستی  
 بیا در برم از وفا یک شب ای مه نخشب
  تازه کن عهدی «خدا» که برشکستی  
 بیا در برم از وفا یک شب ای مه نخشب
  تازه کن عهدی «جانم» که برشکستی  

 

با آروزی بهترین ها - هندیانی



Get your new Email address!
Grab the Email name you've always wanted before someone else does!



New Email names for you!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

No comments:

آرشیو مطالب