گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, March 23, 2009

Fw: گلهای جاویدان 1 و 139 / برگ سبز 2 /گلهای رنگارنگ 330 و تبادل برنامه گلها



در این وبلاگ از امروز کار خود رو شروع کرده و سعی میکنم هر هفته اپ کنم و اثار  ناب رو برا دانلود  قرار بدم
 
                                
                                              __تبادل__ 
 
 
سلام و خسته نباشید خدمت  همه دوستان رادیو گلها
سال نو همه مبارک  امید وار سال خوبی پیش رو داشته باشید
من حدود1130 (الی 1250) برنامه گلها رو جمع اوری کردم ودر تلاش در تکمیل کردن این اثار گرانبها هستم یا حد اقل این برنامه هایی که موجود هست رو جمع اوری کنم از دوستان هر کس  که این برنامه ها رو داره و حاظر به تبادل هست فرقی هم نداره چند برنامه من از یک برنامه تبادل میکنم تا 100و بیشتر .هرکی حاظر به تبادل این اثار هست 
 بهم ایمیل بزنه یا   ایدی مسنجر من دریاهومنو ادد کنه وبرام اف بزاره
 
09178756681
 
موفق پیروز و سربلند باشید
قاسمی
 


No comments:

آرشیو مطالب