گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, April 8, 2009

Fw: فرهنگ کوچک واژه های پارسی

جناب مشایخی عزیز
سلام گرم و صمیمانه من تقدیم شما
یار گرامی
دلجویی شما مایه دلگرمی من است و به خاطر همین رفتار شایسته شما که یک ایرانی با منش جوانمردانه هستید به ایرانی بودن خود افتخار می کنم
درود بی کران بر شما و همه عزیزان من در گروه
جمشیدیان

--- On Wed, 4/8/09, abbas mashayekhi <mashayekhi215@yahoo.com> wrote:

From: abbas mashayekhi <mashayekhi215@yahoo.com>
Subject: Fw: فرهنگ کوچک واژه های پارسی
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Wednesday, April 8, 2009, 4:28 AM



با سلام و درود به تمامی دوستان رادیو گلها 
من هم همراه با خانم شکوه و آقای فرد
ودوستانی که در بکار بردن واژه های پارسی
بجای واژه بیگانه عربی تلاش میکنند از دوست گرامی
آقای جمشیدیان عذر خواهی میکنم
البته ما سالیان درازی است که از واژه های بیگانه
استفاده میکنیم و طبیعتا یک شبه نمیشود
آنها را حذف کرد و سالیان درازتری باید وقت صرف شود تا با جایگزینی
به ویژه در گفتار به کوشش شما دوست داران فرهنگ پارسی
از این واژه ها رهائی یابیم 
 

 


 

 







بادرود بردوستان راديم گلها
بااهداء خوبيها به دوستان گراميم منظورمن ازپاس نگه داشتن فرهنگ پارسي زبان باكمك وهمياري تمام دوستان ميباشد نه باخرده گرفتن خوب اينكه من درمتنم ازكلنات عربي استفاده كردم خوب ميدانم به خاطراينكه 30سال است اين فرهنگ مضحك عربي بافرهنگ فارسي اميخته شده است وبايدبااتحادويكپارچگي درست شود ازدوستان خواهشمندم به عمق مطلب توجه داشته باشندبياييدباهم كتاب شاهنامه راازنوبخوانيم وفارسيمان راپاس بداريم
باسپاس/ابراهيمي











Surfen – optimiert für MSN. Hol Dir die neue Version des Internet Explorers - kostenlos!




Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces. It's easy! Try it!

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.. It's easy! Try it!


No comments:

آرشیو مطالب