گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, April 3, 2009

Fw: درود بر شما



--- On Fri, 4/3/09, mehdi rezaei <daf_mn81@yahoo.com> wrote:
جناب آقا مهدی رضایی عزیز
سلام و عرض شادباش من به مناسبت سال جدید و عید نوروز تقدیم شما
تصنیف مورد درخواست شما در سی دی موسوم به پنجاه سال موسیقی ایرانی موجود است
ضمن اینکه اگر حافظه یاری کند در سایت فور شیر نیز آنرا دیدم
سایت فور شیر را جستجو کنید و اگر سی دی نامبرده در دسترس شما نیست و در سایت نیز موفق به یافتن نشدید مجدداً اطلاع دهید تا توسط ای میل برای شما ارسال کنم
این تصنیف زیبا در شور اجرا شده و حاوی مضمون بدیع و جالبی است که من آنرا با دقت و با تمامی نت حفظ کردم و گاه گاهی آنرا زیر لب ترنم می کنم
شاد باشید
جمشیدیان
From: mehdi rezaei <daf_mn81@yahoo.com>
Subject: درود بر شما
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Cc: daf_mn81@yahoo.com
Date: Friday, April 3, 2009, 10:40 AM

ضمن خسته نباشيد به يكايك شما سروران گرانقدر ،اينجانب مدتهاست براي يافتن تصنيف سايه لرزان با صداي استاد محمدرضا شجريان به همراه تكنوازي تار استاد جليل شهناز،تلاش زيادي كردم ولي متاسفانه هنوز موفق نشدم .خواهشم از دوستان عزيزاين است كه، اگربه اين اثرزيبا دسترسي دارند ، ممنون ميشم از لطفت و راهنمايي شما -ارادتمند-رضايي 


No comments:

آرشیو مطالب