گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, June 19, 2009

[erfanISLAMI] بیانیه خطرناک [2 Attachments]

[Attachment(s) from Rahim S.- included below]

لطفاً اولین عکس پیوست را ببینید
 
کرمی که فقط بر کف این خاک خزیده‌ست// البته که غیر از خس و خاشاک ندیده‌ست// ای نخل سرافراز جوان، کرمک مفلوک// بالاتر از این، فکر بلندش نرسیده‌ست// این ملت رزم است که برخاسته هشیار// وان دولت ظلم است که اینگونه خمیده‌ست// این نسل جوان وطنم هست و بنازم// درسی که گرفته‌ست و رهی را که گزیده‌ست// صندوق به دوشی که گذشت از سر بازار// دزدی است کزین حوزه به آن حوزه دویده‌ست// پیغمبر دزدان که نشسته پس پرده// این سرقت بی‌سابقه را نقشه کشیده‌ست// با سارق صندوق بگوئید که افسوس// این بار برای تو کسی رأی نریده‌ست!
 
 
حضور گسترده بسیج در منطقه قیطریه در دو شب گذشته
بیش از ۵۰۰ بسیجی از ساعت ۲۲.۳۰ توسط چندین اتوبوس س‍‍‍پاه به منطقه قیطریه آورده شدند و با برقراری ایستگاههای ایست و بازرسی در اطراف پارک قیطریه به کنترل ماشین های عبوری تا صبح پرداختند . کلاه مخصوص . باتوم و لباس ‍پلنگی به همراه کفش کتانی از مشخصات این افراد بود. 
 
عکس
 http://www.npr.org/multimedia/2009/06/090613iranelections/
 
دانشگاه رازی کرمانشاه اولین شهید خود را تقدیم کرددانشجوی دختری با نام فامیل طهماسبی که در جریان تظاهرات روزهای گذشته در دانشگاه رازی کرمانشاه از ناحیه سر با باتوم توسط نیروهای لباس شخصی مضروب شده بود.. شب گذشته در بیمارستان امام رضای این شهر به شهادت رسید.
 
 
فارس: عضو هيئت علمي موسسه آموزشي ‌امام خميني ‌گفت: طي خبري كه در خصوص حركت اتوبوس‌هايي از تهران براي ايجاد آشوب و اغتشاش در قم پخش شد، به سرعت بسيجيان و مردم ‌‌از ورود آنان جلوگيري كردند. حجت‌الاسلام قاسم روانبخش امشب در چهارمين روز از تجمع طلاب و روحانيون در مدرسه فيضيه قم با اشاره به شايعه حضور اغتشاشگران در قم و خواست آنها براي ديدار با علما گفت: طي خبري كه در خصوص حركت اتوبوس‌هايي از تهران براي ايجاد آشوب و اغتشاش در قم پخش شد، به سرعت بسيجيان و مردم آگاه با حضور در ورودي‌هاي شهر از وارد شدن اين اغتشاشگران به قم جلوگيري كردند. يكي از اين اتوبوس‌ها كه اكثر زنان در آن حضور داشتند وارد قم شدند و خواستار ديدار با علما شدند. وي افزود: با آگاهي علما و مراجع اين افراد كه جميله كديور، محتشمي‌پور و همسر شهيد رجايي هم در بينشان بودند با دست رد علماي آگاه ما مواجه شدند و پس از اينكه حالت زاريشان نتوانست علما را نرم كند تا بر طبق خواسته آنان سخن بگويند، مي‌خواستند توطئه ديگري برپا كنند و در صحن آيينه حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تحصن كردند، ولي پس از ساعاتي با شعارهاي مردم و كمك نيروي انتظامي دستگير شدند.
 
 
 

 


Attachment(s) from Rahim S.-

2 of 2 Photo(s)


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب