گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, June 26, 2009

[erfanISLAMI] من میدانم پول نفتمان کجاست



من میدانم پول نفتمان کجاست

 

یکی از رزمندگان دفاع مقدس میگفت: وضعیت تدارکات و تسلیحات نیروهای صدام در جبهه ها بقدری عالی بود که ما فکر میکردیم ملت مرفهی هستند. ما لوبیا چیتی میخوردیم و آنها کنسرو گوشت فشرده اتریشی ، ما اونیفورم بسیار ارزان قیمتی داشتیم و آنها اورکت امریکایی و کره ای میپوشیدند، ما تیرهایمان را سهمیه ای شلیک میکردیم و آنها تا صبح انگشتشان را از ماشه کالیبر پنجاه برنمیداشتند. وقتی وارد خاک عراق میشدیم میفهمیدیم که چه مردم فلک زده ای هستند و از صنعت و فرهنگ بی بهره بودند.. آن موقع معلوم میشد که رژیم پست صدام تمام درآمدهای نفتی را صرف تبدیل آن کشور به یک پادگان بزرگ کرده بود.

 

در سالهای گذشته علیرغم افزایش درآمدهای نفتی، به جز توزیع پول در حدی که روستائیان را راضی نگه دارد ما شاهد صرف درآمدها برای پروژه های بزرگ نبودیم. همیشه این سؤال ذهنمان را به خود مشغول داشته بود که اینهمه درآمد در 4-3 سال که با 16 سال ریاست جمهوری هاشمی و خاتمی برابری میکرد (شاید هم بیشتر بود) صرف چه کارهایی شده است. با مشاهده تعداد بیشمار نیروهای لباس شخصی و پلیس ضد شورش با تجهیزات جهنمی این فکر پیش میآید که بخش قابل توجهی از این پولها صرف آماده سازی ارگانهای نظامی و انتظامی برای یک کودتا شده است.

 

چند سال قبل صحنه ای از سربازان اسرائیل را در حال شکستن دست یک جوان عرب بر روی صفحات تلویزیون دیدیم. بسیار زننده و دردآور بود. اینک با مشاهده صحنه هایی که در خیابانهای تهران میبینیم صد رحمت به اسرائیلیها میفرستیم که قساوتشان عمراً به خباثت و جنایتکاری نیروهای لباس شخصی و پلیس ضد شورش خودمان نمیرسد. اسرائیلیها ملتی دیگر را شکنجه میکنند و حکام ما جوانان خودمان را آن هم در ملأ عام شکنجه میکنند. در درگیریهای روز شنبه تهران، در برابر چشمان ناباور مردم، جوانان بعد از آنکه دستگیر میشدند و به دستهایشان دستبد زده میشد در کنار هم قرار داده میشدند و بعد از آن ضربات باتوم، مشت و لگد بر سر و صورتشان نواخته میشد. حداقل 2 مورد قطع شاهرگ گردن با قمه در تهران اتفاق افتاد. آیا آنچه که نیروهای صدام با اسرای ما میکردند با اعمال جنایتکارانه این سادیستها قابل مقایسه بود؟ از آزادگان بپرسید تا خودشان پاسخ بدهند.

 

http://sabzandish. livejournal. com/877.html




__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب