گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, June 19, 2009

Fw: درخواست كمك


جناب صادقی عزیز

یاران گرامی

سلام و درود به همگی شما عزیزان

اگر جناب صادقی بیشتر توضیح می دادند بنده خدمتشان عرض می کردم که چاره چیست

اما هم به جهت آنکه خواسته ایشان بی جواب نماند و هم یاران دیگر زحمت درخواست چند باره و یا آپلود چند باره به دوش مبارکشان نیافتد روش خود را عرض می کنم

در سایت فور شیر یک گزینه به نام سرچ هست که اگر شما در صفحه اصلی باشید در پایین و اگر در حساب کاربری خود یا دیگری باشید در بالا و سمت راست مشخص است

گزینه اصلی در سرچ برای ما میوزیک است

آنرا انتخاب می کنم

سپس موضوع اصلی کلید واژه است

اگر شما به فنگلیش گلهای تازه را به عنوان مثال سرچ کنید از خیلی از پوشه ها محروم خواهید ماند

چرا که بسیاری از دوستان با نام های مختصر شده مثل جی آر آپلود کرده اند

در خصوص واژه های دیگر نیز چنین است

 پس انتخاب کلید واژه من گل است (البته به فنگلیش)0 در این حالت شما هر پوشه ای که سه حرف جی و او و ال را پشت سر هم داشته باشد خواهید داشت

در این میان پوشه هایی که مثلا اسم گلپا، گلهای (رنگارنگ ،تازه، جاویدان، شاخه گل و ... ) را دارد نیز خواهید داشت

اکنون این نتیجه جستجو را صفحه به صفحه نگاه می کنم

در بیشتر موارد کنار نام فایل نام پوشه ای که فایل در آنست قابل مشاهده است

به این ترتیب

in (x x x x )

که محتویات داخل پرانتز نام پوشه است

مثلا

in (my 4shared)

اکنون با کلیک روی این قسمت به تمام آنچه که در آن اپلود شده دسترسی داریم

اگر یکبار این روش را امتحان کنید خواهید دید که بسیاری از برنامه ها چندیدن بار اپلود شده است

مثلا شاخه گل 211 را برای آن دوستی که درخواست کرده بودند با این روش دو جا در سایت یافتم که به جهت احترام به آقای بینا با اجازه ایشان لینک مربوط به ایشان را تقدیم کردم

موضوع مهم انتخاب کلید واژه است که کمی دقت لازم دارد

مثلا شما می توانید واژه گلها را به فارسی سرچ کنید

احتمالا بعضی از دوستان فایل را به فارسی نام گذاری کرده اند و شما سریع آن را خواهید یافت

اما اگر مثلا کلید واژه را جی آر انتخاب کنید با انبوهی از فابل که حروف جی وآر در آنست مواجه می شوید که جستجو در آنها بسیار وقت گیر است

اگر جناب صادقی با این روش فایل مورد نظر خود را یافتند لینک مستقیم آن در آدرس بار بالایی را می شود کپی کرد

دقیقا همان کاری که من دیروز با شاخه گل 211 انجام دادم

چنانچه عزیزی متوجه مطلب نشد بنده از روی تصویر توضیح خواهم داد

زیاده گویی را بر این کمینه ببخشایید

شاد و شادکام باشید

جمشیدیان
--- On Fri, 6/19/09, amir sadeghi <iranian_songs@yahoo.com> wrote:


From: amir sadeghi <iranian_songs@yahoo.com>
Subject: درخواست كمك
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Friday, June 19, 2009, 7:48 AM

درود
بنده نيازمند لينك مستقيم از سايت فور شرد براي چند فايل هستم آيا كسي ميتونه به من براي گرفتن لينك مستقيم فايل هام كمك كنه؟
متشكرم


No comments:

آرشیو مطالب