گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, August 3, 2009

Re: دوستان دانشكده فني بابل

با درود فراوان بر آقاي جمشيدي عزيز

با آرزوي سلامتي و سعادت براي شما و بقيه همراهان.

من آنكه شما بدنبالش هستيد نيستم ولي دلم براي شما و ديگر دوستان كه اهل دل هستند مي طپد و از اينكه امكان گفتگوي حتي مجازي براي من مهيا شده خدا رو شكر مي كنم و اميدوارم امكان ديدار هم مهيا شود.

 

با درود

داود توكلي

 



2009/7/29 Reza Jamshidi <rezajamshidi257@yahoo.com>
نميدانم از بچه هاي ورودي سال 56دانشكده فني بابل تصادفا كسي عضوسايت راديو گلها هست يا نه ؟ من رضا جمشيدي هستم از شيراز . پس از بيش از سي سال و اينهمه حوادث من كه هنوز زنده هستم تا تاوان آنهمه شور وهيجان و فعاليت راپس بدهم و روزگار هم عجب از من انتقام كشيد و حالا پير و فرتوت شده و در كنجي افتاده ام و بجز خاطرات تلخ و شيرين آنروزها و ياد  همكلاسيها چيزي برايم نمانده .اگر كسي از شماها اين سطور را خوانده از حال  و احوال خود در صورت تمايل مراهم باخبر كند .  



No comments:

آرشیو مطالب