گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, August 6, 2009

Re: درخواست از دوستان

جناب آقای مهندس مرادی عزیز 

سلام ودرود

به شما خیر مقدم می گویم وسپاسگزارم  از قصد ونیت زیبای شما

دوست عزیز

هدف  این گروه پویا این است که برنامه ها را در راستای اشاعه وحفظ آن در اختیار دوستان قرار دهند لذا طی چندین سالی که حد اقل بنده در این گروه عضو می باشم تا حدی این کار انجام شده وبزرگانی چون حجتی ،ناهد ،گچکار،سعید پور ،بینا ،هنردان ،جناب سلیمانی و.... رین راه را با صداقت پیمودند.واخیرا دکتر سعید ممقانی نیز این چنین نیتی دارند.

در ابتدا پیشنهاد می کنم لیست برنامه های خود را تنظیم کنیدتا آمار دقیق برنامه هایتان مشخص شود

جناب حجتی لیستی عالی از برنامه های گلها آماده کردهاند که می توانید از آدرس زیر دریافت وبه عنوان مرجع از آن استفاده کنید .

ادامه ی توضیحات را به زمان دیگر موکول می کنم

در ضمن بنده کلبه ای دارم خوشحال می شوم سری بزنید.

دریافت فایل برنامه ها

ورود به وبلاگ شاهدان  


--- On Thu, 8/6/09, ashkan moradi <ashkan_iraj2010@yahoo.com> wrote:

From: ashkan moradi <ashkan_iraj2010@yahoo.com>
Subject: درخواست از دوستان
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com, d.tavakoli@gmail.com
Date: Thursday, August 6, 2009, 5:01 AM

سلام بر یاران گلها
اینجانب تعداد زیادی از برنامه های گلهای رنگارنگ - گلهای تازه - یک شاخه گل - برگ سبز - گلچین هفته - موسیقی ایرانی و گلهای صحرائی را دارم اما نمی دانم چگونه آنها را به اشتراک بگذارم از دوستانی که در این باره استاد فن هستند خواهشمندم مرا یاری کننده تا خدمتی کوچک به گلزار ادب و هنر ایران زمین بنمائیم با تشکر
در ضمن لیست آنها را سعی می کنم در اسرع وقت برای دوستان ارسال کنم
ارادتمند یکایک دوستداران و یاران گلها
با تشکر مهندس مرادی


No comments:

آرشیو مطالب