گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, November 24, 2009

. بی اندازه جالب بود. بی اندازه جالب بود

دوستان عزیز گل ها . چه اندازه کار بی اندازه مهم و تاریخی انجام میدهید ،  واقعا بی نظیر است. من مطمئن هستم  نی داوود ، پیرنیا، معروفی ، حسین یاحقی،  و استاد شجریان،  استاد عبدالوهاب شهیدی، همگی از کار شما راضی هستند. من نیز بی اندازه لذت میبرم و احساس جوان شدن میکنم. مثلا اکنون از گل ها یک آهنگ است كه من را بیاد کودکی در رامهرمز انداخت . یک گاراژ مسافر بری داشتیم كه خانه کسی بود و ۴-۵ اتومبیل هم بود . به خاطر دارم یک پونتیاک ۵۵  بود. راننده آن یک موهای فر فری داشت و دندان طلای نیز داشت . آهنگ غوغای ستارگان از پروین من را همیشه  ، بدون استثنا ، به آن شخص و پونتیاک ۵۵ او میبرد. همه برنامه های گل ها برای من چنین خاطرات میآورد . روحم به ایران میرود. یک ایران شاد . من بخاطر ندارم غمگین بود باشیم. مثلا یک باغی بود برای عرق  خوری افراد. و چون خییلی کودک بودم ، به خاطر ندارم ، ولی به نظرم میرسد یک زنی نیز بود كه میرقصید. همه جا باغ و گل و باغچه بود ولی باز مردم هر بعد از ظهر به پیک نیک میرفتند. بی اندازه جالب بود. بی اندازه جالب بود

لطفا نگران نباشید روزه خوانی نیز بود . به خاطر دارم شب قبل از عاشورا تا صبح بیدار میماندند . به خاطر دارم من قدغن بودم به آنجا ها و شب زنده داری بروم. ولی یک بار بخاطر دارم رفته بودم جائی كه تا صبح بیدار ماندیم و سپس کاه گل به سر زدیم و روز عاشورا زنجیر زدیم . من كه بی هوش به خانه برگشتم و ۳ روز خوابیدم
.
.

No comments:

آرشیو مطالب