گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, November 28, 2009

Fw: Re: برگ سبز



--- On Fri, 11/27/09, faramarz samii <fsamii@yahoo.com> wrote:

From: faramarz samii <fsamii@yahoo.com>
Subject: Re: برگ سبز
To: mohsan.saeedpour@gmail.com
Cc: friends-of radio-golha@googlegroups.com
Date: Friday, November 27, 2009, 2:21 AM

با عرض سلام و تقدیم ارادت خالصانه حضور ان یار نازنین به راستی که وجود و حضور شما سروران گرامی فارغ از هر خوش امد گویی غنیمتی است.پنداری که قلب های ناب وسرشار از محبت درون سینه های شما نازنینان میطپد.برای من و امثال من تنها قدر دانی و سپاس است که میماند.گرامی یاران دیگر نیز همواره بر این نکات توجه داشته اند. و من باید یک بار دیگر عرض کنم  به دلیل افتخار حضور در کنار جمع هنرمندان بی تکرار و بی نظیر این مرز و بوم چه در هنگام ضبط و اجرای بسیاری ازین اثار و نیز در زندگی خصوصی انان شاهد کوشش ها و تلاش های بی وقفه و چشمداشت انان بوده ام.چه ضبط ها که شاید از غروب شبی تا طلوع بامدادی به درازا میکشید و این نازنینان با سن و سال های متفاوت گویی خستگی نمی شناختند.مختصر کنم  اینک که گروه کثیری از ایشان چهره در خاک کشیده اند تلاش شما نازنینان در تنظیم گرد اوری مجدد و هر گونه مساعی ازین قبیل کم از زحمات انان نیست.شمایید که اینک کمر همت بسته اید تا این اثار ملی و میهنی مابه نقاب فراموشی سپرده نشود به راستی که دست مریزاد
من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست        تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی
فرامرز سمیعی

--- On Thu, 11/26/09, mohsen saeedpour <mohsan.saeedpour@gmail.com> wrote:

From: mohsen saeedpour <mohsan.saeedpour@gmail.com>
Subject: برگ سبز
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Thursday, November 26, 2009, 10:28 PM

 درود بر دوستان  ودوستداران برنامه هاي گلها برنامه شماره 118 از سري برنامه هاي برگ  سبز پيشكش به عاشقان وصاحبدلان فرهنگ وادب وهنر ايران زمين.  با احترام  محسن سعيدپور     http://www.golbang235.blogfa.com


No comments:

آرشیو مطالب