گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, November 24, 2009

Fw: موج




سلام دوستان
من صدای خانم پریسا رو نمیشناسم ولی صدای استاد همیشه توی گوشم زمزمه میشه !کاملا واضح است که این صدا ،صدای استاد نیست. من تعجب میکنم که چرا کسانی که اطلاع کافی ندارند اظهار نظر نادرست میکنند من نیز این ایمیل رو امروز از یکی از دوستان دریافت کردم.
خواهشمندم دوستان قدیمی تر راجع به صدای خانم پریسا نظر بدهند
کوچک شما
علیرضا


From: mahmood moosavi <mahmoosavi@gmail.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Tue, November 24, 2009 3:43:28 PM
Subject: موج

فايل پيوست را يكي از دوستان فرستاده است كه بسيار زيباست.ان دوست بر اين باور است كه خوانندگان در اين اثر استاد شجريان وخانم پريسا هستند.من نميدانم ولي  اثري ماندگاراست. وبه گمانم جديد.
http://www.4shared.com/account/file/158680268/5bda756/Moj_e_Khun_Roham_Sobhani_Hassa.html


No comments:

آرشیو مطالب