گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, November 28, 2009

FW: جايزه

                                                                                         سلام برجناب جمشیدیان
در تاریخ 16 نوامبر ایمیلی ارسال کردم وضمن تشکر از محبت شما واینکه مشتاقانه در انتظار داشتن این آ ثار با ارزش هستم , توضیح دادم که جایزه ی واقعی را
وقتی به من دادید که اسم خود را در پایان ایمیلتان دیدم چرا که اصلا به قصد برنده شد ن هیچ جایزه ای ایمیلی را ارسال نکرده بودم و همان حس خوب وشیرینی که نصیبم شد برایم بهترین جایزه بود ,دلم می خواهد به همان شکل حفظ شود . به همین دلیل با اجازه ی شما ترجیح می دهم مثل همه ی دوستان فرصت لذت بردن از سفارش وخریداری  این آثار را داشته باشم . باز هم صمیمانه از لطف ومحبت شما تشکر می کنم
 
اطلسی

 

Date: Fri, 27 Nov 2009 05:24:30 -0800
From: mehdi_jam86@yahoo.com
Subject: Fw: جايزه
CC: friends-of-radio-golha@googlegroups.com

سلام و درود

جایزه چیستان اولی به دوست گرامی و عزیزمان اطلسی رسید و ایشان هنوز نشانی خود را به بنده نداده اند تا خدمتشان تقدیم کنم

اما در مورد چیستان های بعدی بنده یاد ندارم که جایزه ای تعیین شده باشد

شادکام باشید

--- On Thu, 11/26/09, soad eshraghi <mastaneh2000@gmail.com> wrote:


From: soad eshraghi <mastaneh2000@gmail.com>
Subject: جايزه
To: mohsen.soly@gmail.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Thursday, November 26, 2009, 8:25 PM

بادرود بر جناب سلیمانی گرامی
ما منتظر جايزه چیستان اوليه هستیم شما چیستان جدیدي مطرح کردین ...جایزه چه شد؟؟؟؟؟



Keep your friends updated— even when you're not signed in.

No comments:

آرشیو مطالب