گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, November 25, 2009

RE: حمیرا

مصاحبه حمیرا را از تلویزیون امریکا اغلب مشاهده نموده اند  مهدی


Date: Wed, 25 Nov 2009 05:51:32 -0800
From: rahmatta2002@yahoo.com
Subject: حمیرا
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com

دوستان گل ها . اکنون از رادیو گل ها ،  گل های معروف حمیرا در باب شاهنشاه است. من ابتدا معذرت میخواهم اگر نت هایم بی ربط هستند . ندیده بگیرید . ولی دوستان تمام فرهنگ ایران پر است از تقاضا برای کرامت انسانی. یک مصاحبه با حمیرا دیدم از زندگی بعد از انقلاب میگفتند. از جمله این كه بعد از انقلاب چه درد سر  ها داشتند . گفتند سپس ازدواج کردند كه به همه بگویند من اکنون ازدواج کرده ام و معمولی هستم  . او را رها نکردند ، آن قادر تهمت زدند تا همان زندگی نیز از هم پاشید. دوستان عزیزم ، واقعا دلم به درد  آمد. این حکایت نه تنها توهین به یک زن است، توهین به کرامت انسان  است. دوستان ، هنرمند ملی كه همگی احترام میگذاریم باید ازدواج کنند تا بگویند اکنون معمولی هستم . این چه زندگی است كه این گونه حرف ها  را بشنویم. ؟  دوستان گل های عزیزم ، شنیدن گل ها اساسا به پایم انها است. لذت آهنگ ها و صدای آن ها بجای خود ولی پایم های آن ها است كه معنی میدهند به فکر و زندگی . آن است كه این فرهنگ را در تاریخی كه همه میدانیم اداره کرده است.


View your other email accounts from your Hotmail inbox. Add them now.

No comments:

آرشیو مطالب