گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, December 16, 2009

دوست گرامی آقای سلیمانی

دوست گرامی آقای سلیمانی  . استاد بزرگوارم که در دبیرستان استاد من بودند از راه لطف یک سری موسیقی محلی شوشتری را به برادرم در ایران داده اند. من مایل هستم این مجموعه را به دوستان گل ها برسانم. ( ضمن استادم برادر زنده یاد احمد محمود ، نویسنده با نام ایران هستند و یک دی وی دی که از زندگی احمد محمود نیز است به من ارزانی داشته اند ) . این سری موسیقی شوشتری را استادم به صورت نور کاست داده اند و اکنون نور کاست در  این جا مرسوم نیست. و اگر هم به من برسد نمیدانم چه گونه به گل ها برسانم . از برادرم خواسته ام ان ها را به سی دی تبدیل کنند . برادرم که مطلقا به این گونه کار ها وارد نیستند . شاید بتواند و شاید نتواند . من تا ۲۰ روز دیگر میدانم آیا میتواند یا نه . اگر نتوانست باید از کسی در ایران کمک بگیرم . لطفآ بفرامائد آیا امکان این که این زحمت را به گردان شما بیاندازم هاست.  هم در تهران و هم در اهواز رابطه دارم . هر جا از  این دو مکان باشید کمک است. من البته نمیدانم محتوای ان ها چیست . باردار دیگرم به رای ۱ ماه به ایران میروند و این ها را برای من میاورند . پس من یک ماه وقت دارم که این گونه کار ها را انجام بدهم\.
ضمن در جست و جو هستم که موسیقی محلی دزفولی و رامهرمزی را نیز تا یک ماه آینده فراهم کنم. که باز در ایران هستند و اگر سی دی باشند به این جان میاورند و من به گل ها  میفرستم. اگر سی دی نباشند فقط استفاده شخصی من است ، که البته خوب است والی منظور اصلی نیست. منظور تقدیم ان ها به گل ها است. به هر حال من فقط ۱ ماه وقت دارم این کار ها را انجام بدهم و به اینجا برسانم.
در خاتمه : ای نامه که میروی به سویش !!! رحمت .

No comments:

آرشیو مطالب