گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, December 30, 2009

Re: باز گشتي به گذشته

doste aziz dar 4 sherede man hodode 250 taraneh az Elahe,hamintor az
khanandegan digar.
shad bashid artin az alman
http://www.4shared.com/account/dir/3515858/a3955e0/sharing.html?rnd=7

On 29 Dez., 15:09, Bahram Nahed <bmna...@yahoo.com> wrote:
> درود بر دوستان ارجمند
> آقای نقدی گرامی ، ترانه شماره دو درخواستی شما با آوای شادروان الهه ،  از هرکدام از نشانی های زیر دریافت می شود
>  
> نشانی ریشه ، پوشه الهه
>  http://www.4shared.com/account/dir/6062173/8d0e8fd8/sharing.html
>  
> نشانی راسته دریافت
>  http://www.4shared.com/file/183888419/5fca7501/Elaheh_Gorbeh_O_Moushe...
>
>  
> نام ترانه
>  
> Elaheh_Gorbeh O Moushe.mp3
>  
> پاینده باشید ... ناهد
>
> --- On Sat, 12/26/09, eidimohamad naghdi <eidimohama...@yahoo.com> wrote:
>
> From: eidimohamad naghdi <eidimohama...@yahoo.com>
> Subject: باز گشتي به گذشته
> To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
> Date: Saturday, December 26, 2009, 11:31 AM
>
> درود بر ياران همدل
> ياران صاحبدل وپيران بيدل چون من  كه با ياد آوري گذشته هاي شاد و ناشاد خود دلخوشند
> شايد اهنگهاي نيم سده  پيش يا بيشتر وپيشتر را  به ياد آورند . من كه با زمزمه نيم بند اين
> اهنگها باز گشتي به گذشته دارم . ليكن همان گونه كه نوشتم نيم بند . درخواستم از ياران اينست
> اگر در بايگاني اهنگهاي خود اين آهنگهارا كه تنها  سروده هاي آغازين آنها را به ياد دارم
> نگهداري ميكنند براي من بفرستند
> 1-تو به باغ رفته بودي        بله بله رفته بودم
> يار مرا ديده بودي             بله بله ديده بودم
> 2- گندمو كي ميخوره       گندمو موش ميخوره
> گندم گل گند مه خدا       دختر مال مرد مه  خدا
> 3- بگو بله  بگو بله        عروس خانم بگو بله
> 4- دم گاراژ بودم يارم سوارشد
> دل مسافرا بر من كباب شد
> با سپاس بيكران
>  
>
> New Email names for you!
> Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
> Hurry before someone else does!

No comments:

آرشیو مطالب