گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, December 30, 2009

Re 2 : باز گشتي به گذشته


با درودی دوباره

آقای نقدی گرامی ،سومین ترانه درخواستی شما ، ترانه شادیست با آوای شادروان سوسن ، که از هرکدام از نشانی های زیر دریافت می شود . گر چه ترانه های شاد این روزها کاربردی ندارد امیدوارم همیشه شاد باشید

 

نشانی ریشه ، پوشه درخواست

 

http://www.4shared.com/account/dir/6062173/8d0e8fd8/sharing.html

 

نشانی راسته دریافت

 

http://www.4shared.com/file/184530313/710dbe34/Sousan_Begoo_Bale..html


 

نام ترانه

 

Sousan_Begoo Bale.mp3

 

پاینده باشید .... ناهد



--- On Tue, 12/29/09, Bahram Nahed <bmnahed@yahoo.com> wrote:

From: Bahram Nahed <bmnahed@yahoo.com>
Subject: Re: باز گشتي به گذشته
To: eidimohamad_5@yahoo.com
Cc: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, December 29, 2009, 5:39 PM

درود بر دوستان ارجمند

آقای نقدی گرامی ، ترانه شماره دو درخواستی شما با آوای شادروان الهه ،  از هرکدام از نشانی های زیر دریافت می شود

 

نشانی ریشه ، پوشه الهه

 

http://www.4shared.com/account/dir/6062173/8d0e8fd8/sharing.html

 

نشانی راسته دریافت

 

http://www.4shared.com/file/183888419/5fca7501/Elaheh_Gorbeh_O_Moushe.html


 

نام ترانه

 

Elaheh_Gorbeh O Moushe.mp3

 

پاینده باشید ... ناهد




--- On Sat, 12/26/09, eidimohamad naghdi <eidimohamad_5@yahoo.com> wrote:

From: eidimohamad naghdi <eidimohamad_5@yahoo.com>
Subject: باز گشتي به گذشته
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Saturday, December 26, 2009, 11:31 AM

درود بر ياران همدل

ياران صاحبدل وپيران بيدل چون من  كه با ياد آوري گذشته هاي شاد و ناشاد خود دلخوشند

شايد اهنگهاي نيم سده  پيش يا بيشتر وپيشتر را  به ياد آورند . من كه با زمزمه نيم بند اين

اهنگها باز گشتي به گذشته دارم . ليكن همان گونه كه نوشتم نيم بند . درخواستم از ياران اينست

اگر در بايگاني اهنگهاي خود اين آهنگهارا كه تنها  سروده هاي آغازين آنها را به ياد دارم

نگهداري ميكنند براي من بفرستند

1-تو به باغ رفته بودي        بله بله رفته بودم

يار مرا ديده بودي             بله بله ديده بودم

2- گندمو كي ميخوره       گندمو موش ميخوره

گندم گل گند مه خدا       دختر مال مرد مه  خدا

3- بگو بله  بگو بله        عروس خانم بگو بله

4- دم گاراژ بودم يارم سوارشد

دل مسافرا بر من كباب شد

با سپاس بيكران

 



New Email names for you!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!


No comments:

آرشیو مطالب