گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, December 31, 2009

sokhani ba golha

                                                        از دست شما همه خسته  شدم
                           از دروغ هایتان نا راسته شدم
                          ای چشم و گوش خواسته بسته ها
                          ای وحشت اده ها واراسته ها
                          این خشم مرا پندارید وبه جفا نبینید
                          ای کفار بی مروت میدانید چه پلیدید
                         به خسامت زبان و قلمم در هم شکنی
                        به جهالت تیغه شمشیر بر پشتم بنهی
                        صبر کن صبر کن  که از راه  میرسم
                        آیا خبر نداری که من یک لاله نو رسم
                        خجل گشته در پوست خود نتوانی  زیست
                       من نورسیده را با تو  در ساز گاری نیست
                       رادیو گلها با توام با تو با تو که از وحشت گل
                       می و میخانه وخون در پیکرو ساغرم کردی
                       تو ز فرهنگ گویی و خاموش ز بیانم کردی
                      تو ز آن آهنگ دلم از خونه دلیران پرهیزم کردی
                      خونه عزیزان بر خاک ریزد و مادر به گریبان است
                      تو در  وصلت با ظلم و ستم ره, 
خاشاک،نمودی
             چشم بگشا که جلوه دلدار --- ز تجلیست بر کوثر بیدار 
       تا میتوانید هر چه میخواهید مخفی کنید     
      در اینجا و در آنجا وحشت از کوثر کنید
           به خاطر به چاپ نگذشتن اشعاره فریدون مشیری توسط رادیو گلها

           


                     

        
                        
                          
                         
                        

No comments:

آرشیو مطالب