گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, December 15, 2009

FW: کوچه باغی دیگر از دلکش


 

From: moatar@hotmail.com
To: latifgachkar@yahoo.com
Subject: RE: کوچه باغی دیگر از دلکش
Date: Tue, 15 Dec 2009 21:49:54 +0000

سلام دوست گرامی جناب لطیف گچکار

من مزاحمتان شدم تا ضمن سپاسگزاری

از اینهمه لطف و محبت بی دریغ شما و

بقیه دوستان ؛ بپرسم که آیا کسی از یاران

گرامی خبری از کوچه باغی بانو پروین

که درنهایت لطف اجرا شده دارند؟باید گفت

که کوچه باغی ایشان هم دست کمی از زنده

یاد دلکش ندارد . با آرزوی بهترین ها برای

همه دوستان عزیز / شکوه
 


Date: Tue, 15 Dec 2009 10:20:24 -0800
From: latifgachkar@yahoo.com
Subject: کوچه باغی دیگر از دلکش
To: axongeo@yahoo.com
CC: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com

دوستان سلام، کوچه باغی دیگری از دلکش که بیات تهران نیز نام دارد پیشکش شما باد.
http://www.4shared.com/file/173739564/88e20341/Delkash-Kouche_Baghi-4-Bayate_.html


دو برگردان متفاوت از یک شعر "اورهان ولی" شاعر ترک

گذشتن از کوچه-برگردان یغما گلرویی- از کتاب ماهی مست
وقتی -سیا مست- کوچه ی تاریکو گز می کنم،
یهو حالیم می شه که
دارم با خودم حرف می زنم!
حتم می کنم که عابرای دیگه
به خیالشون میاد دیونه ام و
کرکر می خندم

از خیابان که می گذرم-برگردان احمد پوری-از کتاب تو خواب عشق می بینی من خواب استخوان
از خیابان که می گذرم
با لبخندی از یادی نهان در ذهن،
در چهره آن هایی که دیونه ام می پندارند می نگرم
و بار دیگر می خندم !




--- On Mon, 12/14/09, kamkar nikpoor <axongeo@yahoo.com> wrote:

From: kamkar nikpoor <axongeo@yahoo.com>
Subject: Re: کوچه باغی از دلکش
To: latifgachkar@yahoo.com
Date: Monday, December 14, 2009, 9:25 AM

عرض ادب و سلام به خدمت شما
بسیار خوشحال شدم از اینکه کوچه باغی های شادروان دلکش را در اختیار قرار دادید که به سهم خودم بسیار سپاسگزارم . ولی یک کوچه باغی دیگر هم هست که امیدوارم بذل عنایت بفرمائید. این کوچه باغی با این مطلع شروع میشود :
چه دیدی از من سنگین دل بی اعتبار. و در آن مرحوم عباس مصدق میگوید: خانوم دلکش میشه یه چهچه دیگه مارو مهمون کنی.
ارادتمند
نیک پور 

--- On Sat, 12/12/09, latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com> wrote:

From: latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com>
Subject: کوچه باغی از دلکش
To: arminvox@gmail.com
Cc: "Golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Saturday, December 12, 2009, 11:12 AM

دوستان سلام، سه اجرای کوچه باغی از دلکش پیشکش شما یاد. اندکی کیفیت پایین است. ببخشید. لطیف
http://www.4shared.com/file/171310881/651506c6/Delkash-Koucheh_Baghi-1.html
http://www.4shared.com/file/171311136/afe81644/Delkash-Koucheh_Baghi-2.html
http://www.4shared.com/file/171311559/6e04048f/Delkash-koucheh_Baghi-3.html

چه سعادتی دارد
وقتی که برف می بارد
دانستن اینکه
تن پرنده ها گرم است.

--- On Fri, 12/11/09, Armin Vahdati <arminvox@gmail.com> wrote:

From: Armin Vahdati <arminvox@gmail.com>
Subject: salam azizan
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Friday, December 11, 2009, 10:05 AM

Man donbale taranehaye besiar ghadimi az khanume delkash ke be naame kuche baaghi maruf hastand migardand agar dustan dar archive e khodeshun darand mohabat konand va baraye man ham beferestand





Windows Live: Make it easier for your friends to see what you're up to on Facebook.

Windows Live Hotmail: Your friends can get your Facebook updates, right from Hotmail®.

No comments:

آرشیو مطالب