گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, December 19, 2009

Re: افتاد مشکلها

با درود بر لطیف بسیار گرامی،

 

آنچه آن را برنامه "اولی" نام نهاده اید با مدت نزدیک به 13 دقیقه، بنا بر نسخه بایگانی بنده که دارای اعلام آغاز و پایان است، برنامه یک شاخه گل 240 است.

 

آنچه برنامه " دومی" نام گرفته است، باز بنا بر نسخه بایگانی بنده که دارای اعلام آغاز و پایان است، برنامه برگ سبز 120 است با مدت نزدیک به 24 دقیقه که نسخه کامل اما نه چندان مرغوبی از آن از پیوند زیر در پوشه بنده در دسترس است:

 

http://www.4shared.com/file/176861298/adb97fcd/BS_120.html
 

 

منت پذیر،

سیامک کسروی




--- On Fri, 12/18/09, latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com> wrote:

From: latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com>
Subject: افتاد مشکلها
To: "Golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Friday, December 18, 2009, 10:35 AM

دوستان سلام. من  دو گونه متفاوت از برنامه شماره دویست و چهل  شاخه گل دارم به مشخصات زیر:
اولی: به مدت سیزده دقیقه که با اعلام شماره برنامه و  آهنگ بدون کلام " عاشق شده ام چکنم با دل" شروع می شود و بعد اشعاری از صفای اصفهانی خوانده می شود و سپس قوامی آوازی با مطلع " دل بردی از من به یغما ای ترک غارت گر من" را می خواند و برنامه با اعلام مشخصات- یاحقی، قوامی، روشنک و دستگاه (افشاری:مثنوی صدری)  به پایان می رسد.
دومی: به مدت شانزده دقیقه است که بدون اعلام شماره  با آواز قوامی همراه ویولون و تنبک با مطلع " مستغنی است از همه عالم گدای عشق" شروع می شود و بدنبال آن شعر "دل بردی از من به یغما" بصورت آواز خوانده می شود. برنامه بدون اعلام شماره و مشخصات تمام می شود.
بنظر می رسد هر دو برنامه ناقص باشند.
لطفا
یک: اعلام نظر فرمایید
دو: اگر دوستی برنامه کامل را دارد عنایت فرماید. لطیف
 



No comments:

آرشیو مطالب