گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, November 25, 2010

خبر خوش برای همه بخصوص همشهریان شیرازی



---------- Forwarded message ----------
From: صفحه اصلی دل آواز <webmaster@delawaz.com>
Date: 2010/11/25
Subject: دل آواز
To: mehrdad1832@gmail.com


دل آواز

Link to صفحه اصلی دل آواز

کنسرت همایون شجریان و "همنوازان حصار" در شیراز

Posted: 24 Nov 2010 06:00 AM PST

کنسرت همایون شجریان و گروه "همنوازان حصار" به سرپرستی و آهنگسازی علی قمصری در تاریخ سه‌شنبه ۹ و چهارشنبه ۱۰ آذر ۸۹ در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ و در "شیراز" ، تالار حافظ برگزار خواهد شد.

همنوازان این گروه عبارتند از علی قمصری (آهنگساز و نوازنده تار)، سهراب پورناظری (کمانچه)، سامان صمیمی (کمانچه)، نگار خارکن (کمانچه آلتو)، مصباح قمصری (بم کمان)، علی اصغرعربشاهی (تار)، نوشین پاسدار(عود)، حسین رضایی نیا (دف)، همایون نصیری (دمام و سازهای کوبه‌ای) و آیین مشکاتیان (تنبک و کوزه) .

فروش بلیط از طریق سایت www.shajarianconcert.com از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۷ آذر آغاز می‌گردد. دوستانی که تمایل به تهیه حضوری بلیط این کنسرت را دارند، می‌توانند همزمان با سایت اینترنتی از ۷ آذر با مراجعه به مراکز فروش زیر بلیت خود را حضوراً خریداری و دریافت نمایند.

مراجعین محترم خواهشمند است جهت تسریع در خرید، کارت ملی خود را به همراه داشته باشند زیرا شماره کد ملی بر روی بلیت‌ها درج می‌گردد و در درب تالار حافظ با شماره ملی خریدار مطابقت داده می‌شود، بدین رو خواهشمند است در موقع خرید بلیت دقت فرمایید تا از کد ملی خود استفاده فرمایید و از خرید بلیت خارج از سیستم فروش خودداری فرمایید.

 

مراکز حضوری فروش بلیت کنسرت در شیراز:

موسسه فرهنگی - هنری شهر آفتاب (2317807-2317806)

آموزشگاه موسیقی آبنوس (2272347)

آموزشگاه موسیقی ماهور (6269893)

آموزشگاه موسیقی سارنگ (6301299)

 

علاقه مندان به تهیه بلیط اینترنتی کنسرت، با مراجعه به سایت www.shajarianconcert.com نسبت به عضویت و یا تکمیل و تصحیح اطلاعات قبلی خود اقدام نمایند. شماره تماس‌های ۰۲۱۸۸۷۲۷۰۴۶ و ۰۲۱۸۸۷۲۷۰۴۷ بخش پشتیبانی این سایت جوابگوی سوالات خواهد بود.

پرداخت وجوه بلیت‌ها توسط کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب که رمز دوم یا اینترنتی آنها در دستگاه های خودپرداز بانک صادر کننده فعال گردیده امکان پذیر می‌باشد. بلیت‌ها به صورت الکترونیکی صادر خواهند شد و خریدار با دانلود و پرینت قادر به ورود به سالن خواهد بود.

توجه فرمایید: احراز هویت خریدار الزاماً بر اساس ارائه کارت ملی خریدار با اطلاعات مندرج بر روی بلیت و سامانه فروش انجام خواهد شد و برگزار کننده هیچ مسوولیتی در قبال خریداران بلیت خارج از سیستم فروش ندارد و تنها پاسخگوی عزیزانی هستند که اطلاعات فردی و کدملی آنها با اطلاعات روی بلیت مطابقت دارد.

بهای بلیت کنسرت در تالار حافظ در بخش همکف ۲۵۰ هزار ریال و در بالکن ۱۸۰ هزار ریال می‌باشد.

خواهشمند است جهت راحتی خود و دیگر دوستان از به همراه آوردن کودکان زیر 6 سال خودداری نمایید.

سوم آذر ماه 89

You are subscribed to email updates from صفحه اصلی دل آواز
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

No comments:

آرشیو مطالب