گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, November 1, 2010

تصنیف ای امید دل من کجایی



درود بر دوستان 

تصنیف ای امید دل من کجایی با صدای بانو مرضیه

شاعر :    نواب صفا

  اهنگساز    :پرویز یاحقی

خواننده  :  مرضیه


سعیدپور
 
اي اميد دل من کجايي
همچو بختم کنارم نيايي
آشنا سوز و دير آشنايي
يا بلاي دل مبتلايي
بيوفا بيوفا بيوفايي
تو غارتگر عقل و هوشي
به آزار جانم چه کوشي
چو ني دارم در جان خروشي

تو غارتگر عقل و هوشي
به آزار جانم چه کوشي
چو ني دارم در جان خروشي
چه خواهم از تو جان نگاهي
چه خواهي از جانم چه خواهي
ندارم جز عشقت گناهي
ندارم جز عشقت گناهي

بر سيه بختي من گواهي
چون دو چشم مستت دل سياهي
کو به غير از آغوشت پناهي

آتشي سر کشيد فتنه جويي
آتشي خانه سوزي گناهي
عشق من جان را چه خواهي
ماه من مجلس آرا تويي تو
عشق من شادي افزا تويي تو
روشني بخش دلها تويي تو
راحت جان شيدا تويي تو
سر گران از چه با ما تويي تو

ديدي که رسوا شد دلم » اي اميد دل من کجايي


No comments:

آرشیو مطالب