گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, April 21, 2011

مهم »»»»» حتما بخونید

درود بر دوستان رادیو گل ها
همانطور که همه شما میدونید حدود دو هفته پیش فردی با ایمیل پرشین پارس27 برای اعضای گروه ایمیلی ارسال کرد و گفته بود با یک کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل به شما 42 روز وی پی ان خواهد داد
شاید خیلی از شما عزیزان برای این دوستمون کارت شارژ فرستاده باشید و اکانت وی پی ان رو هم تحویل گرفته باشید ولی بعد از اندک زمانی دیگه نتونسته باشید از وی پی ان خریداری شده استفاده کنید
و همچنین ممکن است دوستانی شارژ رو ارسال کرده باشند اما اکانت رو تحویل نگرفته باشند
من اون کسی رو که برای دوستان رادیو گل ها چنین ایمیلی ارسال کرده بود میشناسم . البته دوست صمیمی یا همشهری و ... نیستیم ولی من از مدت ها پیش با این دوست در اینترنت کم و بیش ارتباط دارم
ماجرا از اینجا شروع میشه که یک فروشنده وی پی ان به این دوستمون حدود 100 اکانت میفروشه و بابت این اکانت های وی پی ان مبلغ نسبتا بالایی از این آقا میگیره 
و این آقا هم از فرداش شروع میکنه به فروش وی پی ان با کارت شارژ و هر جایی میتونسته تبلیغ میکنه تا بتونه وی پی ان ها رو بفروشه تا هم پولی برای خودش باقی بمونه و هم اینکه بتونه با فروش وی پی ان و سپس فروش کارت شارژ پول تمدید نمایندگی رو برای ماه بعد تامین کنه
اما در کمتر از 10 روز این فروشنده وی پی ان متقلب از آب درمیاد و به بهانه تغییر سرور و ... تمام 100 اکانتی رو که به دوستمون فروخته قطع میکنه
و همچنین با نفوذ به کامپیوتر این آقا , جیمیلش رو هک میکنه و تعداد زیادی از شارژهایی که در جیمیلش بوده رو در موبایل خودش شارژ میکنه و نه خبری از 100 اکانت وی پی ان میشه و نه خبری از اون همه شارژ ایرانسل
من چون مدتهاست با این امور آشنایی دارم از وقتی متوجه شدم که این آقا از اون وی پی ان فروش نمایندگی گرفته بهش گفتم اینکارت اشتباهه و با شواهدی که من دارم میبینم این آقا کلکی توی کارش هست 
ولی باور نکرد و به کارش ادامه داد و نتیجه این شد که در کمتر از ده روز به همون حرف من رسید که این وی پی ان فروش که ازش نمایندگی گرفته کلکی توی کارش هست و آدم درستی نیست
آخرین باری که من این آقا رو دیدم در یاهو بود که باهاش چت کردم و در مورد شرایط و مشکلاتی که براش پیش اومده ازش پرسیدم که گفت این آقای وی پی ان فروش که ازش نمایندگی گرفته همون روز اول به بهانه آموزش ساخت وی پی ان با نرم افزاری که اسمش تیم ویوور هست وارد کامپیوترش شده و بهش آموزش ساخت وی پی ان در سیستم تحت وب رو داده اما انگار همون شب غیر از آموزش یه کارهای دیگری هم کرده که باعث شده دوستمون به این روز بیافته 
چند روز پیش که باهاش چت کردم گفت تا الان نه تونسته وارد جیمیلش بشه و نه خبری از اون فرد و 100 تا وی پی ان نمایندگی هست
هم پولش رفت هم شارژهاش و هم آبروش پیش 100 نفر
حتی نمیتونه به کسانی که بهشون وی پی ان فروخته ایمیل بفرسته و بگه چنین مشکلاتی براش پیش اومده چون همه آدرس ها داخل جیمیل هست که اونم هک شده
------------------------------------------------
در چند روز گذشته دیدم ایمیل هایی به گروه ارسال میشه که یک عده از دوستان رادیو گل ها این آقا رو کلاه بردار معرفی میکنند و میگویند که این آقا شرفش رو به 2000 تومان شارژ ایرانسل فروخته 
دوستان گل من , هستند افرادی که به 2000 تومان که هیچ حتی به 200 تومان شرفشون رو میفروشند 
اما من چون تا حدودی با این دوست در ارتباط هستم و ایشون رو میشناسم بهتون اطمینان میدم اگه چنین مشکلاتی براش ایجاد نمیشد تا آخرین ثانیه ذره ای مشکل برای وی پی ان خریداری شده شما ایجاد نمیشد
من شخصا اعلام آمادگی میکنم تمام اعتبار اکانت شما رو از سرور خودم که در کانادا هست و سرعت و کیفیت بسیار خوبی داره براتون ارسال کنم 
فقط کافیه یوزرنیم و پسورد اکانتی رو که از این آقا خریده اید به جیمیل من ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن وی پی ان شما آماده و ارسال بشه
asemanvpn@gmail.com
فقط خواهشا به توصیه من گوش کنید و از کسی که با کارت شارژ وی پی ان یا هر چیز دیگری میفروشه چیزی نخرید چون اطمینانی بهش نیست و اگه فردا مشکلی پیش اومد دیگه جوابگوی شما نخواهد بود
البته این آقایی که به شما با کارت شارژ ایرانسل وی پی ان فروخته از اون دسته آدم ها نبوده و نیست اما چون تعداد کلاه برداران بسیار بیشتره , پس اینچنین ریسکی کنید 
دوست عزیز شما اگه بخوای وی پی ان بخری میتونی فقط با داشتن یک کارت بانکی یا حتی از خودپردازها هم مبلغ رو واریز کنی و از افرادی وی پی ان بخری که با اعلام شماره کارت و شماره تماس وی پی ان میفروشند
مثلا خود من الان در سایتم با قیمت بسیار کم و شاید با ارزان ترین قیمت در کل دنیا دارم وی پی ان نامحدود از سرور کانادا میفروشم که کیفیت و سرعت بسیار خوبی داره + تست قبل از خرید
و همچنین شماره کارت بانکی و شماره تماس و آدرس ایمیل در سایت گذاشتم تا برای خریداران بهترین پشتیبانی رو ایجاد کنم 
اما متاسفانه متاسفانه مردم ایران به دنبال رسیدن به اهدافشون از طریق راحت ترین راه هستند 
بخاطر همین هم خیلی ها با ایجاد یک وبلاگ یا سایت سوری اقدام به فروش وی پی ان با کارت شارژ میکنند و در کمتر از دو هفته صدها نفر برای این افراد شارژ ارسال میکنند , و بعد یا اصلا خبری از وی پی ان نمیشه یا اینکه یک وی پی ان بهشون میدند که دو روز هم کار نمیکنه و قطع میشه
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
asemanvpn@gmail.com
aseman-vpn.tk
مدیریت آسمان وی پی ان

No comments:

آرشیو مطالب