گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, April 25, 2011

Fw: """" هر چه گویم کم گفتم - تشکر از گلها """"

سلام   بر    ياران     گلها

و

سلام بر   جناب   خانشاهي

هر چه گویم کم گفتم - تشکر از گلها

ما بيشتر و بيشتر و...و

هميشه شاد باشيد وتندرست

ارادتمند - گنجي

--- On Mon, 4/25/11, Dexter <gharantine62@yahoo.com> wrote:


From: Dexter <gharantine62@yahoo.com>
Subject: """" هر چه گویم کم گفتم - تشکر از گلها """"
To: "Radio Golha" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Monday, April 25, 2011, 9:55 AM

درود و زنده باد به یاران گلها


چشم بگشا که جلوه ی دلدار به تجلیست از در و دیوار

این تماشا چو بنگری گویی لیس فی الدار غیره دیار

 

سخاوت و مهر بزرگان این گروه وزین ستودنی است در گفتگو و ملاقات این بزرگواران مهر و محبت بیشمار و بدون چشم داشتشان بسیار زیباست, هر چه بگویم باز هم کم گفتم, امید دارم که این جمع گرم و پا برجا بماند و دستیابی به هدف آن که گسترش و جمع آوری و شناساندن برنامه های گلها و موسیقی ناب ایرانی است را از درگاه ایزد منان برای تمام گلهای این گلستان آرزومندم. و امروز بسیار خوشبخت و مسرورم که در این گروه نزدیک به 7500 دوست و یار وهمراه از سراسر دنیا دارم. متولیان گروه دوستداران رادیو گلها صمیمانه دوستتان دارم و تشکر میکنم و به خاطر تمام زحمت ها و وقت و هزینه هایی که صرف می کنید ممنون و سپاسگزارتان هستم. امید که همیشه شاد و همیشه خوش باشید.


آرزوی سلامتی و نشاط و بهروزی برای تک تک گلهای این گلستان ایرانیارادتمند گلها حمزه خانشاهی 




No comments:

آرشیو مطالب