گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, January 17, 2009

آهنگهاي گمشده از حميرا

آهنگهاي گمشده از حميرا

1دل شکنی گناه

۲به کنار لاله وگل زغمت چنان خموشم

۳فغان ز يار حق ناشناس من

۴اگر دل سنگت با دل من نامهربون

۵شنيم چون دل من دل تو بی قرار باز ای با هم دنيايی بسازيم

۶آسمون تو مهربونی با دلم تو همزبونی

۷در اين جهان از مهربانی ديگر نميبينم نشانی

۸تا به جهان هستم دل به غمت بستم درد دلم بشنو

۹پنجره ای به باغ گل

۱۰بس که از عشق تو حلقه بر در بسته زدم

۱۱اگر گويم من از جشمان او افسانه ای را

۱۲دل از مهر تو بر ندارم

۱۳عاقبت اين زندگی دو روزه کاری تو کردی که دلم بسوزه

14چند با يادت فريبم دل ديوانه را

15اگه هزار ديوونه عاقل بشه محال اين دل واسه ما دل بشه

16تهران بي تو سر زمين خوبم

17قصه بي وفايي ديگه نگو اين همه از جدايي ديگه نگو

18 درد جانسوز مرا پروانه كي داند ز چيست او به پاي شمع ميسوزد مرا اين بخت نيست با دلم مهربان شو

19 كاشكي غم و دردمون اين خونه سردمون مثل گلستون ميشد

20آهسته بيا به سراي من آهسته بيا


No comments:

آرشیو مطالب