گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, January 15, 2009

Re: ahange "gomshodeh"

با عرض سلام مجدد خدمت دوستان عزیزم
اول- جناب کسروی عزیز بینهایت ممنون از لطفتون.
-ظاهرآ از این آهنگ دو اجرا موجود است یکی همین اجرایی که دوست عزیزمان جناب کسروی مرحمت فرمودند که بنده اصلآ نداشتم و دیگری اجراییست که بنده بصوت ناقص در اختیار دارم و ظاهرآ از لحاظ اجرا و ارکستراسیون تفاوتهایی دارند
و دوم-دوست گرامی جناب محسن پیشنهاد دادند که در مورد شعر اثر توضیح بیشتری داده شود چون ممکن است برخی دوستان این اثر را با نام دیگری در اختیار داشته باشند....ابتدای شعر بدین صورت است
رفت و نوای غم زطنین ترانه من نشنود
رفت و کلامی هم دل من دگرازغم او نسرود
شد سپری عمری خبری از مه رفته من نرسید
بین به پیامی هم گرهی از دل خسته من نگشود
نیمه شبان تنها در دل این صحرا گمشده خود را میجویم
من که هم آوازم با سخن سازم راز جدایی ها(یا "را"،مطمئن نیستم...) میگویم 
ضمنآ شعر ترانه هم از زنده یاد استاد تورج نگهبان است
ممنون از لطفتون
ارادتمند
مهدیفر
 


On 1/15/09, Siamak Kasravi <siamak_kasravi@yahoo.com> wrote:
Ba Salaam,
 
Linke Ahange Gomshode (besoorate kaamel):
 
 
Sepaas,
KAsravi

--- On Wed, 1/14/09, mehdifar <amirhossein1999@gmail.com> wrote:
 
From: mehdifar <amirhossein1999@gmail.com>
Subject: ahange "gomshodeh"
To: "دوستان راديو گلها" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Wednesday, January 14, 2009, 3:26 PM

با عرض سلام خدمت دوستان گرامی خواهشمندم اگر عزیزی آهنگ "گمشده اثر استاد همایون خرم که توسط مرضیه اجرا شده را بصورت کامل در اختیار دارد محبت کرده و آپلود نماید...بنده یک نسخه از این اثر را دارم ولی متاسفانه فاقد اورتور و ناقص است.... ممنون از لطف همگی ارادتمند مهدیفر


No comments:

آرشیو مطالب