گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, January 17, 2009

Re: دوستان تبلیغاتی

آقا هادی منم حاضر به تبادل هستم البته منم یه آرشیو در حد 13000کاست دارم ولی متاسفانه وقتشو ندارم که تبدیل کنم والا آثاری دارم که کمتر میتوان جایی یافت و هیچ موقع کسی نباید ادعایی کند که من آرشیو کاملی دارم من حاضر به تبادل هستم البته اگه برنامه های تصویری هم دارید من تبادل میکنم.

2009/1/17 hadi capitan <khoda_896@yahoo.com>
درود بر دوستان درویش
 
البته این دوست عزیز اقای ام شریعتی بنا به ثروتی که دارند وشاید یکی از اعضای همون موسسه هستند نسبت به تبلیغ این موسسه خیلی مسر هستند بنده هیچ جسارتی به این موسسه نمیکنم و قرار هم نیست بارها و بارها این مجموعه رو مبادله کنم . حقیر فقط با یکنفر مبادله رو انجام میدم و هدف من این بوده که باقی دوستان بواسطه زحمتی که کشیدند دوباره مجبور به پرداخت هزینه نباشند .بله حقیر با دو ارشیویست بزرگ بی ادعا اشنا شدم اقای معتمدی و اقای قاسمی که البته هر دوی انها با مبادله موافقت کردند . خوشحالم از اینکه دراویشی چون لین دو بزرگ رو شناختم . هیچ ادعایی هم ندارم . دقیقا من هم این مجموعه رو به قیمت 230 هزار تومن از اوای مهربانی خریدم.
 
حالا داوری با خود دوستان
خواه برید از اون موسسه خریداری کنید
خواه با حقیر تبادل کنید
 
دمتان گرم
خوش و خرم باشید
جانسوز شما
حق


No comments:

آرشیو مطالب