گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, March 6, 2009

Re:

سلام بر همه دوستان و سروران گرامی
برای من نیز آشنایی و مصاحبت دوستان نادیده ولی بجان نزدیک این گروه و
بخصوص از آقای حجتی که فصل الخطاب این تقدیر هستند غنیمتی بوده و هست که
اگر چه آسان بدست آمد ولی آسان از دست نخواهم دارد و به سهم خودم از تلاش
و کوشش های بیدریغ دوست و برادر بزرگوارم جناب آقای حجتی تشکر می کنم. و
از سایر دوستان بزرگواری هم که ایشان را یاری نمودند مراتب سپاس را بجا
می آورم.
هرکو نکند فهمی زین کلک خیال انگیز..........نقشش به حرام ارخود صورتگر چین باشد.
محسن سلیمانی

On 3/6/09, Mehdi Jamshidian <mehdi_jam86@yahoo.com> wrote:
> با عرض سلام خدمت همه عزیزان و یاران ارجمند
> همانطور که از قبل پیس بینی کرده و خدمت دوستان عرض کرده بودم، با فرونشستن
> بعضی از طوفانها و تنش ها در گروه، به تدریج شاهد منسجم تر شدن گروه هستم و این
> شعف و شادی فراوانی برای بنده دارد. چرا که اکنون به آیند این گروه بسیار
> امیدورام و آرزو دارم که بتوانم با خدمت در این گروه ، درکار والای سامان دهی و
> حفظ بی نظیر ترین آثار هنری جهان سهمی اندک داشته باشم
> پیشنهادی به آقای هندیانی عزیز ارائه کردم مبنی بر اینکه گاه گاهی از دوستان
> فعال تقدیری به عمل آوریم و چنانچه خاطر دوستان باشد، نخستین قرعه به نام هومن
> عزیز افتاد
> اما امروز قصد دارم از جناب آقای حجتی سرور گرانقدر خودم به خاطر زحمات طاقت
> فرسای ایشان در تهیه فهرست برنامه گلها و نیز به خاطر کمال و ادب و معرفت کم
> نظیرشان در مراودات و مکاتبات با گروه و همچنین صفای باطن ایشان  در ارایه ی
> گنجینه خود به یاران تقدیر به عمل آورم
> دست مریزاد
> افتخار بزرگ زندگی من آشنایی و دوستی با ایشان و افرادی نظیر ایشان است که چنین
> گروه با صفایی را تشکیل داده اند و بنده کمترین را نیز به جمع خویش و در رکاب
> خویش پذیرفته اند
> تقدیر و تشکر از ایشان و دیگر عزیزان وظیفه بنده هست و خواهد بود
> این که در یک تقدیر نامه نام یک نفر را می برم مقصود بی توجهی به زحمات و
> سجایای دیگران نیست
> بلکه همانطور که عرض شد هدف این است که اولا هر با ر یک نفر بخصوص نام برده شود
> و در ثانی این رویه را اگر دوستان بپذیرند به صورت روتین در آوریم تا به قول
> معروف یک نوع فرهنگ سازی بشود و عزیزان به جای کلمات ملال آوری که گه گاه از
> بعضی از یاران می شنوند اینگونه  سخان محبت آیز را که به انسجام گروه کمک خواهد
> کرد بشنوند
> گزافه گویی نیست که عرض کنم در جمع شما فرهیختگان و صاحب دلان ، این بنده مثل
> شاگردی هستم که وظیفه دارد در محضر اساتید زانوی ادب برزمین گذارد
> شاد و سربلند باشید
> جمشیدیان
>
>
>
>
>

No comments:

آرشیو مطالب