گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, April 9, 2009

مسيرهاي دانلود برنامه هاي گلها

ميدانم دوستان زيادي هستند كه علاقمند به تكميل آرشيو برنامه هاي گلها اعم از گلهاي تازه، گلهاي رنگارنگ، يك شاخه گل، گلهاي جاويدان، گلهاي صحرايي و تكنوازان مي باشند. بنده نيز اين مدت با راهنمايي هاي دوستان مختلف دست به جمع اوري لينكها مختلف در بردارنده اين برنامه ها نموده ام كه آدرس آنها  در زير آمده است و دوستان ميتوانند در صورت در اختيار داشتن اينترنت خوب اقدام به دانلود آنها نمايند كه احتمالا حدود 10 تا 15 گيگابايت مي شوند.

آدرس و نتيجه بررسي هر يك از اين مسيرها تقديم همه دوستان راديو گلها مي شود.

1.       آقاي سيلابي

آقاي سيلابي در پوشه درخواستي اقدام به آپلود برنامه هاي مختلف گلها نموده اند

برنامه با عنوان گلهاي رنگارنگ شماره 182 در واقع برنامه  موسيقي ايراني بايد باشد.

2.       آقاي موريتس

بي شك نظم برنامه هاي آقاي موريتس يكي از بزرگترين مزاياي آپلودشان مي باشد. كه بسيار با سليقه و دقيق اينكار انجام پذيرفته است.

ايشان در سه پوشه براي گلهاي رنگارنگ، گلهاي تازه و يك شاخه گل آدرسها را درج نموده است.

·        در پوشه گلهاي رنگارنگ

برنامه با عنوان گلهاي رنگارنگ شماره 314 در واقع برنامه  گلهاي رنگارنگ شماره 461 بايد باشد.

برنامه با عنوان گلهاي رنگارنگ شماره 327  ناقص است و انتهاي فايل موجود نمي باشد.

برنامه با عنوان گلهاي رنگارنگ شماره 486  در واقع برنامه  گلهاي رنگارنگ شماره 489 بايد باشد كه در اين برنامه نيز انتهاي فايل موجود نمي باشد و تصنيف خانم سيما بينا را ندارد.

·        در پوشه گلهاي تازه

خانم پريسا برنامه اي در گلهاي تازه ندارد

برنامه با عنوان در ماهور در واقع گلهاي تازه 121 بايد باشد.

·        در پوشه يك شاخه گل

برنامه هاي با آواي پريوش وجود ندارد.

برنامه هاي با آواي دلكش وجود ندارد.

3.       آقاي مطلق

برنامه هاي آقاي مطلق بسيار زياد است اما نيازمند دسته بندي دقيقتري مي باشد. تعدادي از برنامه هاي ايشان با اطلاعات برنامه نامگذاري شده است كه اميد وارم بعد از دانلود نودن آنها با شماره هاي موجود تطبيق شان دهم. بنابراني بررسي پوشه مربوط به ايشان را در آتيه به انجام خواهم رساند.

برنامه با عنوان گلهاي رنگارنگ شماره 196 در واقع برنامه  گلهاي رنگارنگ شماره 196ب بايد باشد.

برنامه اي كه باعنوان Barg e Sabz[1].H.Kasaai.F.Sharif.J.Malek va A.Shahidi.Dashti.20 آپلود شده است بخشي از گلهاي تازه شماره 15 با مطلع آواز "وقت را غنيمت دان ...."  است كه تصنيف مربوطه را ندارد و ناقص است.

برنامه باعنوان Golhaaye Taazeh Shomaareye 399 b[1].Aavaaze Afshaari.M.Khaansaa با مطلع آواز "آن نه روي است ...."  از آقاي محمودي خوانساري بوده و ناقص است و شماره آن مشخص نمي باشد.

فايلGolhaaye Taazeh Shomaareye 339[1].Ranje Hasti.M.Khaansaari.A.Malek.J.Malek با مطلع آواز "چه شود يا رب امشب كه ز پي سحر ندارد ...."  جزو گلهاي تازه نبوده و از آقاي محمودي خوانساري است و شماره آن مشخص نمي باشد.

فايل Golhaye Tazeh[1].Ey ke dar koshtan e ma hich modara nakoni.A.Shahidi.(Aarshiv 20) جزو گلهاي تازه نبوده و از آقاي شهيدي است و شماره آن مشخص نمي باشد.

برنامه اي كه باعنوان برگ سبز 107 آپلود شده است برگ سبز 31 است.

برنامه اي كه باعنوان برگ سبز 308 آپلود شده است برگ سبز 306 است.

4.       آقاي ناهد

در پوشه هاي ايشان تعداد معدودي از برنامه هاي گلها وجود دارد.

دسته بندي هايشان بيشتر براساس خوانندگان مي باشد..

در پوشه الهه برنامه با عنوان گلهاي تازه شماره 337 در واقع برنامه  گلهاي رنگارنگ شماره 337 بايد باشد.

5.       آقاي ميناچي

در پوشه ايشان فقط برنامه هاي گلهاي تازه و رنگارنگ با شماره درج شده است كه با قراردادن در پوشه هايي شبيه آقاي موريتس از ساختار بسيار مناسبتري برخوردار خواهد شد.

6.       آقاي هندياني

دوست خوب و بزرگوار گروه گلها اين اواخر با تكميل آرشيو برنامه هاي تكنوازان يكي از بهترين آرشيوها را تدارك ديده اند كه دسترسي هاي مناسبي را در اختيار همه قرار داده است. البته بنا برگفته ايشان اگر زحمات اقاي فرد نبود اين كار ممكن بود به انجام نرسد. ايشان نيز پوشه ها را براساس نام خوانندگان مرتب نموده است.

پوشه قديمي ها باز نميشود.

7.       زرينكوب

ايشان در حال تكميل آپلود كردن CD هايشان هستند كه البته نتايج بررسي عناوين CD ها را نيز اميدوارم در اسرع وقت در اختيار دوستان قرار دهم.

8.       محسن سعيد پور

دوست خوب آقاي محسن سعيدپور نيز با تخصيص پوشه اي در فوردشير و در سه شيت برنامه هاي گلها را نسبتا خوب مرتب كرده است.

برنامه GR182 برنامه موسيقي ايراني است.

برنامه اي از آقاي گلچين با مطلع "هزار جهد بكردم.." برنامه گلهاي تازه شماره 99 مي باشد.

برنامه با عنوان shakhe shomareye 210B احتمالا برنامه گلهاي رنگارنگ شماره 210ب بايد باشد.

9.       رويا

يكي از پربارترين آرشيوها بي شك آرشيو سركار خانم رويا مي باشد كه نظم و دقت شان مثال زدني است. ايشان در پوشه هاي گلها فايلها را مانند توصيه هاي نامگذاري ارائه شده آپلود كرده اند.

برنامه با عنوان برگ سبز 149 باز نميشود

برگ سبز شماره 49 با صداي آقاي گلپا مي باشد و برنامه با عنوان  برگ سبز 49 با صداي شجريان صحيح نمي باشد. برنامه مزبور شاخه گل شماره 407 بايد باشد.

برنامه با عنوان گلهاي رنگارنگ 445 بايد بخشي از برنامه گلهاي رنگارنگ 444 باشد زيرا زمان آن نيز كمتر از برنامه اصلي مي باشد.

برنامه گلهاي رنگارنگ 549 ناقص مي باشد و زمان اجراي آن 19 دقيقه مي باشد.

برنامه گلهاي رنگارنگ 549-550 همان برنامه 549 بصورت ناقص است. و زمان اجراي آن 19 دقيقه مي باشد.

10.   آقاي علي يگانه

جناب آقاي شفق دوست هنرشناس و عزيز و ناديده ام در يكي از پستهايشان لينكي از دوستي بنام آقاي علي يگانه را معرفي كرده اند كه يكي از كاملترين مجموعه هاي برنامه هاي گلها رنگارنگ را در اختيار دارند و آنها را آپلود نموده اند.

اين البته از اقبال بد حقير بوده است كه محدوديت ظرفيت و سرعت اينترنت ام سبب شده است نتوانم دامنه ارزيابي ام را به همه فايلهاي ايشان گسترش دهم. اين موضوع البته در خصوص بقيه مسيرها هم صادق است كه برنامه هاي آپلود شده را با ليست مشخصات برنامه هاي گلها مقايسه ميكنم و آنهاييكه در ليست بصورت زرد رنگ ميباشند را فقط دانلود مي كنم.

اين روش سبب ميشود كه برنامه هايي را كه سايز آنها بزرگ است (بيش از 30MB) امكان دانلود نداشته و لذا ارزيابي ها را به زمانهاي ديگري موكول مي نمايم. براي برنامه هاييكه از اين ليست تا كنون دانلود شده اند اين موارد قابل توجه است:

برنامه 220B ناقص بوده و فقط شامل تصنيف خانم مرضيه مي باشد.

برنامه 264 همان مشكل بقيه فايلها را دارد كه در ابتدا برنامه شماره 264 اعلام ميشود حال آنكه در انتهاي فايل برنامه شماره 264B اعلام ميشود.

در برنامه 370B بنظر ميرسد تصنيف انتهايي الحاقي بوده و جزو اصل برنامه نباشد.

در برنامه 314 همه اطلاعات (خوانندگان، تصنيف و آواز و اشعار متن) مشابه برنامه شماره 461 مي باشد لذا احتمالا شماره آن صحيح نمي باشد.

برنامه 378 همان مشكل بقيه فايلها را دارد كه در ابتدا برنامه شماره 378 اعلام ميشود حال آنكه در انتهاي فايل برنامه شماره 387 اعلام ميشود كه شماره 387 صحيح است.

برنامه شماره 565 دوبار آمده است كه يكبار با درج عبارت "(02)" و يكبار بدون آن مي باشد.

برنامه شماره 568 بنظر ميرسد ناقص باشد زيرا در همان شروع بدون هيچ وقفه اي با آواز استاد قوامي آغاز مي شود مضاف براينكه زمان آن حدود 17 دقيقه است.

No comments:

آرشیو مطالب