گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, April 16, 2009

Re: سالار عقیلی - دریای بی پایان

جناب آقای هندیانی عزیز و دوستان رادیو گلها
تحذیر به موقع و دقیق جنابعالی مورد تائید بسیاری از دوستان می باشد و من هم اعتراض خویش را به این عمل اعلام میدارم. بیاد داشته باشیم سلب مالکیت از دارایی هایی که متعلق به دیگری است، بدون رضایت و یا پرداخت هزینه های مورد درخواست مالک (یا مالکین) دقیقا معادل کلمه دزدی در زبان عرفی و شرعی و حقوقی این سرزمین است.
امیدوارم دقت نظر جنابعالی در خصوص رعایت حقوق مالکین معنوی (قانون کپی رایت) در این گروه بصورت کامل مراعات گردد و از همه دوستان تقاضا دارم به اهتمامی ویژه ای بدین امر داشته باشند. از استاد عزیزم جناب آقای جمشیدیان نیز تقاضا دارم در صورت امکان و صلاحدید یکی از سلسله مباحث فرهنگی را بصورت ویژه بدین کار اختصاص دهند..

2009/4/16 said m <shahedan2004@yahoo.com>

با درود به شما جناب هندیانی عزیز
یاد آوری به موقع وخوبی بود.
متاسفانه بنده نیز اخیرابا وبسایتی آشنا شدم که آخرین اثر استاد شجریان (آه باران) که واقعا کار زیبا وپر زحمتی بوده را بسیار ناجوانمردانه در سایت خود قرار داده بود برای دانلود.
ای کاش می دانستند که برای تهیه این برنامه چه زحمتهایی کشیده شده است.
براستی این خدمت است یا خیانت؟؟؟!!!!!    
--- On Wed, 4/15/09, ali hendiani <a_hendiani@yahoo.com> wrote:
From: ali hendiani <a_hendiani@yahoo.com>
Subject: Re: سالار عقیلی - دریای بی پایان
To: AminFeizpour@gmail.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Wednesday, April 15, 2009, 12:06 PM

 

آقای فیضی پور با سلام

 

امروز از دریافت نامه شما شگفت زده شدم . بارها خواستم نامه ای برای یادآوری برای شمای دوست ارسال کنم ولی هر بار پیش خود گفتم شاید این مرتبه آخر باشد و ما راه را یافته باشیم .گر چه در گذشته هم با وبلاگ شما آشنایی داشتم که چه بی محابا نتیجه کار موسیقیدانان را سخاوتمندانه در طبق دانلود می گذارید. خوشبختانه طبق اساسنامه در گروه گلها بیشتر دوستان با آپلود و دانلود آثاری که قابل دسترس هستند مخالفند .

دوست عزیز شما به چه مجوزی قطعه ای از آلبومی که تازه یک ماه است به بازار آمده - این اثر براحتی در شبکه قابل خریداری هست - را برای دوستانتان ولو در گروه گلها هدیه می دهید ؟
اگرمنظور شما آشنایی و معرفی اثر هست که شما هیچ کوششی حتی با نوشتن دو خط در این باره انجام نداده اید !! و خود  گروه توانمند دستان در وبسایت رسمیشان قطعه ای بسیار کوتاه را فقط برای شنیدن و نه دانلود در نظر گرفته اند .
آیا یکبار فکر کرده اید که گروه نوازنده و خواننده نزدیک به یکسال زحمت کشیده اند و اثری را در حد توان خود منتشر کرده اند ولی شما بدون هیچگونه توجهی با ارسال دانلود به گروه این کوششها را کمرنگ می کنید  ؟
آیا می دانید به دلیل عدم حمایت ما شنوندگان از کارهای موسیقی سنتی زمینه فعالیت برای هنرمندان جوان ونا شناخته بسیار کمرنگ شده است چرا که کمتر تهیه کننده ای حاضرمیشود این خطر را به جان بخرد و برای موسیقی سنتی سرمایه گذاری کند . اگر هم که سرمایه گذاری کند ما دوستداران پر و پا قرص موسیقی سنتی پشتیبانی هایی این چنینی می کنیم !! پس با این تلاشها نه تنها در شناسایی موسیقی سنتی موفق نیستید بلکه از جای دیگری تیشه به ریشه آن می زنید.
همگروه من شما با این روال از فرهنگ غلط دانلود برای کارهای قابل دسترس پشتیبانی می کنید . دوست عزیز اگر هنر تاج سر آفرینش است که هست و در آن شکی نیست پس چرا شما حرمت این تاج آفرینش را پاس نمی دارید؟


دوست دارم درکمال آرامش سخنان و  هدف شما را  بشنوم.

با احترام - هندیانی

 



--- On Wed, 15/4/09, <<)AMIN(>> . <aminfeizpour@gmail.com> wrote:

From: <<)AMIN(>> . <aminfeizpour@gmail.com>
Subject: سالار عقیلی - دریای بی پایان
To:
Date: Wednesday, 15 April, 2009, 1:23 AM

تصنیفی دل انگیز

از آلبوم دریای بی پایان


http://www.dastan.net/_web/003_events/_temp/_images/Dastan&Salar.jpg

گروه دستان و سالار عقیلی



از ضمیمه دریافت کنید

امین
--
غير هنر که تاج سر آفرينش است/ دوران هيچ سلطنتي جاودانه نيست



Get your preferred Email name!
Now you can @ymail.com and @rocketmail.com.


No comments:

آرشیو مطالب