گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, June 13, 2009

[erfanISLAMI] کودتای شبانه علیه انتخاب مردم: وزارت کشور جای موسوی را با احمدینژاد عوض کرد



سایت های حامی موسوی یا فیلتر شده اند یا امکان ارسال پیام جدید را ندارند. این خبر هم به سختی از یکی از سایت ها گرفته شده است. لطفا آن را برای دیگران بفرستید. در شرایط حاضر که شبکه اس ام اس کشور و سایت های موسوی بسته هستند تنها راه اطلاع رسانی تلفن و ایمیل است.
تقلب بزرگی در جریان است. باید جمهوریت نظام را از مرگ قطعی نجات داد.
حتما این ایمیل را برای دیگران هم بفرستید

نقل از سايت موج:

ساعتی پس از پلمب دو طبقه از ستاد اصلاحطلبان حامی موسوی با حکم قاضی مرتضوی، پلیس ضد شورش به مردم تجمعکننده در محل ستاد مرکزی میرحسین موسوی حمله کرد و به طور ناگهانی با باتوم و گاز اشکآور هواداران موسوی را پراکنده کرد.

طبق اخبار رسیده، ستاد مرکزی موسوی در حال حاضر پلمب شده و در خیابان اطراف آن (از میدان ولیعصر تا میدان فاطمی، از میدان فاطمی تا تقاطع خیابان کاج) مقررات منع عبور و مرور و چیزی شبیه حکومت نظامی برقرار است.
این حمله غیرمنتظره چند دقیقه پس از آن صورت گرفت که خبرگزاری فارس (وابسته به سپاه پاسداران) ادعا کرد احمدینژاد 21 میلیون از 31 میلیون رای شمارش شده را کسب کرده است. خبرگزاری فارس با سابقه دهها دروغ در هفتههای اخیر، این بار در حالی از رای بالای شصت درصدی احمدینژاد خبر میداد که در هیچ دورهای از انتخابات تا این ساعت، چنین حجمی از آرا قابل تجمیع و جمعبندی نبود؛ چه رسد به اعلام نتایج نهایی.

صاحبنظران سیاسی و وزارت کشوری نیز تصریح میکنند که تا ساعتی که خبرگزاری نیمهدولتی فارس از نهایی شدن نتایج آرا خبر میداد، شمارش صدها صندوق در تهران هنوز به پایان نرسیده بود و در بسیاری از شهرهای بزرگ نیز وضع به همین منوال بود.

بدین ترتیب خبرگزاری فارس، ناخواسته و نفهمیده، پروژهای را لو داد که از روز قبل از انتخابات با قطع سیستم پیامک و ایجاد محدودیت برای ناظران انتخاباتی آغاز شد و از صبح روز 22 خرداد با تخلفات گسترده در هزاران شعب اخذ رای ادامه یافت و در نهایت در عصر همین روز با حمله عناصر ناشناس معلومالحال و حضور عوامل حفاظت اطلاعات ناجا در محل ستاد اصلاحطلبان حامی موسوی (قیطریه) و همچنین اعلام برگزاری «مانور اقتدار» در تهران، به مرحله نهایی نزدیک شد.

جالب اینجا بود که عوامل حمله به ساختمان قیطریه با حمایت نیروی انتظامی از ساختمان خارج شدند و سپس از محل گریختند، اما در حالی که هنوز هویت آن افراد و وابستگی ارگانی آنها مشخص نشده، ماموران دادستانی حکم دادستان تهران (سعید مرتضوی) را برای توقیف دو طبقه از ساختمان ستاد اصلاحطلبان به محل آوردند و بلافاصله دو طبقه بالایی این ساختمان را پلمب کردند.

هماکنون دوستان احمدینژاد در ستاد انتخابات کشور در حالی نتیجه انتخابات را به نفع او برگرداندهاند که سیستم پیامک از حدود 30 ساعت قبل به طور سراسری قطع شده، تقریبا تمام سایتهای اصلاحطلبان فیلتر شدهاند، خبرگزاری ایلنا در اوایل شب تهدید شد و در نهایت از کار افتاد، سیستم اینترنت ایران به شدت کند شده، شنیدهها حاکی از فشار دادستانی بر روزنامه «کلمه سبز» است که مدیرمسئول آن مهندس موسوی بوده و مجموعه شرایط، زمینه را برای شنیده شدن تنها یک صدا فراهم کرده که هیچکس حق اعلام نظر مخالف با آن را نداشته باشد: وزارت کشور احمدینژاد را رئیسجمهور میکند و کسی هم حق اعتراض ندارد.

در راستای پیگیری این هدف، ساعتی پیش در شرایطی که افکار عمومی هنوز در شوک اولین نتایج اعلام شده از سوی وزارت کشور دولت احمدینژاد به سر میبرد و ناباورانه آرای سه میلیونی رئیس دولت از مجموع پنج میلیون رای را به صداوسیما اعلام میکرد، رئیس ستاد انتخابات در سه مرحله بعدی نیز آرای احمدینژاد را به هفت، ده، چهارده و پانزده میلیون رساند تا مشخص شود که رئیسجمهور منتخب کمیته سه نفره مستقر در وزارت کشور (دانشجو، محصولی، ثمره هاشمی) کیست.

این نتیجه در حالی در ساعات نیمهشب در حال اعلام از سوی رئیس ستاد انتخابات دولت احمدینژاد است که همزمان گزارشها حاکی از ایجاد فضایی شبیه کودتای 28 مرداد توسط عناصر لباس شخصی و موتورسواران حامی احمدینژاد در خیابانهای اصلی شهر تهران است.

ستادهای حامی میرحسین موسوی نیز همگی منتظر تصمیم او پس از جلسه امشبش با کروبی و رایزنيهای در حال انجام با دیگر مسئولان کشور هستند و در حالی که هزاران نفر در اطراف ستادهای مختلف انتخاباتی اصلاحطلبان پرسه میزنند، هنوز هیچ تصمیم مشخصی از این ستادها بیرون نیامده است.

برخی از اصلاحطلبان نیز معتقدند که هنوز باید منتظر نتایج آرای شهرهای بزرگ ماند؛ اما به نظر نمیرسد از وزارت کشور دولت نهم نتیجهای کمتر از 60 درصد برای احمدینژاد بیرون بیاید.

در این میان ظاهرا مهندس موسوی معتقد است که یک تقلب تمامعیار در انتخابات دهم صورت گرفته است. او این موضوع را ساعتی پس از پایان اخذ رای در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام داشت؛ آنجا که تصریح کرد خود را رئیسجمهور منتخب مردم میداند و اعلام هر نتیجهای غیر از این را به معنای تقلب برمیشمرد.

آقای موسوی در این مصاحبه گفت: «با اطلاعاتی که من از شهرستانها و استانها دارم، بنده برنده قطعی انتخابات با آرای زیادی هستم و مردم به من رای دادند. این پیروزی علیرغم این است که در سطح کشور با اخراج ناظران، حمله به ستادها و معطل ماندن مردم جهت دریافت عرفه ها روبهرو بودیم. از سوی دیگر خبر رسید مراکزی که برای رای گیری تعیین شده بودند و به آنان دستور داده شده بود تا آرای مردم را اخذ کنند، علیرغم تمدید مهلت انتخابات تعطیل شدند و هماکنون که ما با هم صحبت میکنیم (ساعت 23:30) عده زیادی از مردم پشت در حوزه های رایگیری هستند. به شما قول داده بودند که تا ساعت ١٢شب آرای مردم را اخذ کنند اما به طرز شگفتانگیزی این وقت به اتمام رسید. قبل از آن هم شبکه اساماس را قطع کردند که وسیله ارتباطی ما بود، در حالی که ما صدا و سیما و روزنامهای هم نداریم. بنده تمام این موارد را تخلف میدانم و تخلفات را به پشتیبانی مردم پیگیری خواهم کرد. از این راه که آغاز کردهایم، به عقب برنمی گردیم و بر ما واجب است راهی را که مردم خواستهاند ادامه بدهیم و حرکتی به عقب نخواهیم داشت.»



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب