گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, August 5, 2009

[erfanISLAMI] نیمه شعبان خجسته میلاد قائم آل محمد(ص) مبارک باد



24xe8vn.gif

 

                     

695072k2m8tfrqy2.gifتصویر695072k2m8tfrqy2.gif



baghyatallah_01_22.gif

نیمه شعبان خجسته میلاد قائم آل محمد(ص) مبارک باد



http://i14.tinypic.com/4voz7nb.jpg

مهدي جان!

سئوالي ساده دارم از حضورت

من آيا زنده‌ام وقت ظهورت

اگر که آمدي من رفته بودم

اسير سال و ماه و هفته بودم

دعايم کن دوباره جان بگيرم

بيايم در رکاب تو بميرم

 

 

467976cko9hdq4re.gif


 

 

بر چهره پر ز نور مهدي صلوات

بر جان و دل صبور مهدي صلوات

تا امر فرج شود مهيا بفرست

بهر فرج و ظهور مهدي صلوات


467976cko9hdq4re.gif



جمعه ها صدها نگاه بر آسمان خیره می شوند.

جمعه ها هزاران دل منتظر،از شوق به سر امدن انتظار، در قفس تنگ سینه برایت  می تپد.

 ای صاحب جمعه ها بیا.

 بیا و دلتنگی غروب جمعه ها  را بر طرف ساز.


 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب