گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, December 2, 2009

RE: اجرای خصوصی از اساتید شهناز کسایی فرهنگ فر و شجریان


دوستان گرامی سلام
اجرای خصوصی را از پیوند زیر میتوانید دریافت نمائید
شاد و پیروز باشید
مرتضی رفیعی

http://www.4shared.com/account/dir/8823462/14897471/sharing.html?rnd=49


Date: Tue, 1 Dec 2009 14:47:14 -0800
From: tohooman@yahoo.com
Subject: Re: اجرای خصوصی از اساتید شهناز کسایی فرهنگ فر و شجریان
To: rasooljamshidi@gmail.com
CC: friends-of-radio-golha@googlegroups.com

دوستان گلهای عزیزم

میدانید که من هر ان چه در چنته دارم در خدمت شماست که در ارشیو همگان جاودانی شود. بخصوص اجراهای خصوصی که کمیابند. اما ایل اجرا مال من نیست و من ان را فقط در سایت زیر پیدا کردم. خود من هم ان را نتوانستم که دانلود کنم. 

اگر کسی میتواندا این اجرا را از همان سایت به ام پی تری برگرداند ممنون میشویم 

با احترام

هومن

--- On Tue, 12/1/09, rasool jamshidi <rasooljamshidi@gmail.com> wrote:

From: rasool jamshidi <rasooljamshidi@gmail.com>
Subject: Re: اجرای خصوصی از اساتید شهناز کسایی فرهنگ فر و شجریان
To: tohooman@yahoo.com
Date: Tuesday, December 1, 2009, 12:24 PM

نازنینا
رسم در رادیوگلها این است که امکان دانلود برای همگان فراهم باشد
لطفا اگر ممکن است این اثر زیبا را به گروه اتچ و ارسال بفرمائید
باارادت جمشیدی

2009/12/1 Hooman F. <tohooman@yahoo.com>
با سلام به دوستان گلهای عزیز


اجرای خصوصی از اساتید شهناز کسایی فرهنگ فر و شجریان خدمت دوستان عزیز.

دوستان توجه بیشتری به سوال و جوابهای زیبا و اسمانی بین ساز و نی و بخصوص در دقایق

هفت(7) تا نه(9) بفرمایید


با
احترام

هومن
.







Australia's #1 job site If It Exists, You'll Find it on SEEK

No comments:

آرشیو مطالب