گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, November 4, 2007

* EsteghlalBlue * hashiyeh

حجازي: مثل‌ کوه‌ پشت‌ فيروز هستم‌ حمايت‌ از کريمى‌ يعنى‌ حمايت‌ از من‌



خبر ورزشی - ناصر حجازى‌ با لباس‌ شخصى‌ در گوشه‌اى‌ از زمين‌ شماره‌ يک‌ شيرودى‌ نظاره‌گر تمرين‌ استقلال‌ بود، گاهى‌ براى‌ صحبت‌ با موبايلش‌ از ما فاصله‌ مى‌گرفت‌ اما مى‌شنيديم‌ که‌ در 2، 3 نوبت‌ با مسئولان‌ باشگاه‌ صحبت‌ کرد و سپس‌ با فيروز کريمي...
دوربين‌ شبکه‌ خبر به‌ سراغ‌ حجازى‌ آمد، در ابتدا او از گزارشگر صدا و سيما خواست‌ براى‌ مصاحبه‌ صبر کند چون‌ منتظر است‌ هيأ‌ت‌مديره‌ استقلال‌ با حضور فيروز کريمى‌ در اين‌ تيم‌ موافقت‌ کنند اما در خصوص‌ شرايط‌ استقلال‌ به‌ شبکه‌ خبر گفت: شرايط‌ خوبى‌ داشتيم‌ و اميدوارم‌ از فردا شرايط‌ بهترى‌ پيدا کنيم. به‌ هر حال‌ ناکامى‌ استقلال‌ جَو نامطلوبى‌ ايجاد کرده‌ بود که‌ اين‌ مشکلات‌ به‌ زودى‌ برطرف‌ مى‌شود و به‌ شخصه‌ از هواداران‌ استقلال‌ صميمانه‌ تشکر مى‌کنم‌ و شرمنده‌ اين‌ همه‌ محبت‌ آنها هستم.
سپس‌ خودمان‌ با حجازى‌ وارد گفتگو شديم، سئوال‌ کرديم‌ چرا در هفته‌هاى‌ اخير با مطبوعات‌ مصاحبه‌ نکرده‌ است‌ و حجازى‌ جواب‌ داد: خودم‌ و تيمم‌ نياز به‌ آرامش‌ داشتيم‌ وگرنه‌ من‌ همواره‌ سعى‌ کرده‌ام‌ رابطه‌ خوبى‌ با خبرنگاران‌ و مطبوعات‌ داشته‌ باشم، هر چند از جانب‌ برخى‌ همکاران‌ شما کم‌لطفى‌ ديده‌ام.
از حجازى‌ سئوال‌ کرديم‌ چرا عليرغم‌ اصرار هيأ‌ت‌مديره‌ براى‌ حضور در سمت‌ سرمربيگرى‌ تا پايان‌ نيم‌فصل‌ قبول‌ نکرديد به‌ کار ادامه‌ دهيد و در 5 بازى‌ آينده‌ با کسب‌ 3 پيروزى‌ موقعيت‌ خود را تثبيت‌ کنيد که‌ وى‌ جواب‌ داد: به‌ خاطر طرفداران‌ استقلال‌ و دوستداران‌ خودم‌ اين‌ تصميم‌ را گرفتم‌ که‌ به‌ زودى‌ به‌ صورت‌ مفصل‌ همه‌ چيز را خواهم‌ گفت. اکثر قريب‌ به‌ اتفاق‌ استقلالى‌ها مرا دوست‌ دارند و اين‌ را مى‌دانم، ناکامى‌ تيم‌ من‌ آنها را عذاب‌ مى‌داد و آنها هم‌ مى‌دانستند چه‌ عواملى‌ باعث‌ شده‌ در اين‌ 12 هفته‌ به‌ آنچه‌ خواهانش‌ بوديم‌ نرسيم. متأ‌سفانه‌ مسائلى‌ را در اين‌ مدت‌ ديدم‌ که‌ حتى‌ مايل‌ نيستم‌ به‌ زبان‌ بياورم، دشمنان‌ من‌ قصد داشتند کار را به‌ جايى‌ برسانند که‌ مردم‌ عليه‌ من‌ شعار بدهند و اين‌ بار توسط‌ آنها از استقلال‌ دور شوم‌ اما من‌ متوجه‌ همه‌ چيز شدم‌ و از باشگاه‌ درخواست‌ کردم‌ در سمت‌ «مدير فوتبال» در خدمت‌ استقلال‌ باشم‌ و پس‌ از گفتگو با آقاى‌ فيروز کريمي، خواهان‌ حضور ايشان‌ در سمت‌ سرمربيگرى‌ شدم‌ و اکنون‌ خوشحالم‌ که‌ به‌ اين‌ خواسته‌ام‌ رسيدم.
وى‌ افزود: کريمى‌ يکى‌ از بهترين‌ مربيان‌ ايران‌ است‌ و بنده‌ مثل‌ کوه‌ پشت‌ ايشان‌ هستم‌ و مطمئن‌ باشيد استقلال‌ ظرف‌ يکي، دو هفته‌ آينده‌ کار اصلى‌اش‌ را براى‌ رسيدن‌ به‌ موفقيت‌ آغاز مى‌کند.
حجازى‌ مصرانه‌ از کريمى‌ حمايت‌ مى‌کند و مى‌گويد: از هواداران‌ استقلال‌ مى‌خواهم‌ شديداً‌ از فيروز کريمى‌ حمايت‌ کنند، او در کنار خودم‌ هست‌ و حمايت‌ از کريمي، حمايت‌ از من‌ تلقى‌ مى‌شود، پس‌ هواداران‌ بدانند ما براى‌ موفقيت‌ استقلال‌ از هيچ‌ کوششى‌ دريغ‌ نمى‌کنيم. از حجازى‌ سئوال‌ کرديم‌ شايعه‌ اختلاف‌ شما با فتح‌ا...زاده‌ صحت‌ دارد که‌ پاسخ‌ داد: اين‌ حرفها خنده‌دار است. دوستى‌ من‌ و فتح‌ا...زاده‌ ربطى‌ به‌ فوتبال‌ ندارد و اين‌ حرف‌ طبق‌ سئوال‌ خودتان‌ شايعه‌ است‌ و اصلاً‌ نبايد به‌ شايعات‌ توجهى‌ داشته‌ باشيد.
از حجازى‌ پيرامون‌ نحوه‌ کار فيروز کريمى‌ سئوال‌ کرديم‌ که‌ گفت: اگر مسئله‌ خاصى‌ نباشد فردا (امروز) ايشان‌ را سر تمرين‌ مى‌آورم‌ که‌ کار را شروع‌ کنيم.
حجازى‌ در پايان‌ تأ‌کيد کرد: جا دارد از هواداران‌ استقلال‌ تشکر ويژه‌اى‌ داشته‌ باشم. آنها بزرگترين‌ دلگرمى‌ من‌ در دوران‌ فوتبال‌ و مربيگرى‌ام‌ بوده‌اند

______________________________________________

اعتراف قلعه نويى در جمعى دوستانه:
بد بازى خوردم!


ایران ورزشی - باورش نمى شد انگار دنيا بر سرش خراب شده بود. لبخندهاى جمعه شب بعد از بيرون آمدن از ساختمان لارستان روى لب هايش خشكيده بود. مى گويند در جمع دوستانش گفته «بد بازى خوردم!» به راستى او بازى خورد. بيرون ماندن از كابينه تيم ملى به بهانه ناكامى هاى فراوان ضربه مهلكى به او وارد كرد. بسيارى از كارشناسان معتقد بودند بازگشت مجددش به استقلال مى تواند امير را به اوج برگرداند اما دست هاى خالى امير در سناريويى كه طراح آن فتح الله زاده بود امير را به خانه نشينى ثابت تبديل كرد. او حالا در خانه است و هيچ تلفنى را پاسخ نمى دهد.
امير دوباره بازى خورد اما هزينه اين بازى براى او زودگذر نيست. مى گويند شايد او براى مدت طولانى طرف فوتبال نيايد اما برخى ديگر مى گويند شايد او از حالا به تيم هاى ديگر فكر كند چون استقلال به مدت نامعلومى به فيروز سپرده شد و او به اين راحتى ها نيمكت را به امير نمى دهد.
_______________________

فنی ترین و تاکتیکی ترین مربی لیگ همواره یک استقلالی متعصب بوده و امروز فیروز کریمی به خونه اصلیت خوش آمــدی



مربی تاکتیکی همینه همینه


فیـــروز استقلالی دوســـت داریم ما دوســــــت داریم مـــــــا


از امروز استقلال را مدعی شماره 1 قهرمانی بدانید



اسی اسی جمعه استادیوم یادت نره
اولین 3 امتیاز شیرین از راه آهن


thank you
**arya**

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
http://mail.yahoo.com __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب