گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, November 7, 2007

* EsteghlalBlue * SS

کريمى‌ در جلسه‌ معارفه‌ استقلال‌ شرکت‌ نکرد
قرار بود جلسه‌ معارفه‌ فيروز کريمى‌ به‌ عنوان‌ سرمربى‌ استقلال‌ ساعت‌ 30.13 ديروز در محل‌ باشگاه‌ استقلال‌ برگزار شود اما وى‌ در اين‌ محل‌ حضور نيافت‌ تا اينکه‌ پس‌ از بيست‌ دقيقه‌ حجازى‌ بازيکنان‌ را به‌ تمرين‌ فرستاد.
باشگاه‌ استقلال‌ براى‌ جلوگيرى‌ از تشديد تنش‌هاى‌ به‌وجود آمده‌ اين‌ جلسه‌ را به‌هم‌ زد تا رأ‌ى‌ کميته‌ انضباطى‌ درباره‌ شکايت‌ باشگاه‌ استقلال‌ اهواز از فيروز کريمى‌ صادر شود.
عادل‌ از استقلال‌ انتقام‌ گرفت؟!
يک‌ جمله‌ از عادل‌ فردوسى‌پور در حين‌ گزارش‌ بازى‌ تماشاگران‌ استقلال‌ را به‌ واکنش‌ واداشت، او به‌ طور غيرمستقيم‌ توجه‌ کميته‌ انضباطى‌ را به‌ صحبت‌هاى‌ سکونشينان‌ آبى‌ در مورد داور جلب‌ کرد و گفت: «احتمالاً‌ دل‌ استقلالى‌ها محروميت‌ مى‌خواهد».
اين‌ جمله‌ درتمرين‌ بعدى‌ استقلال‌ غوغايى‌ به‌ پا کرد و هواداران‌ حسابى‌ از خجالت‌ مجرى‌ و گزارشگر تلويزيون‌ درآمدند.
عادل‌ در برنامه‌ اين‌ هفته‌ نود به‌ نوعى‌ انتقام‌ آن‌ جلسه‌ تمرينى‌ را از باشگاه‌ استقلال‌ گرفت‌ (البته‌ ناخواسته) و با جملات‌ تحقيرآميز اين‌ تيم‌ را خطاب‌ مى‌کرد.
وقتى‌ کارشناس‌ بلافاصله‌ اعلام‌ کرد که‌ يک‌ پنالتى‌ به‌ سود استقلال‌ گرفته‌ نشده‌ فردوسى‌پور گفت: «البته‌ استقلالى‌ها پنالتى‌زن‌ نيستند و آن‌ را خراب‌ مى‌کردند». او چند بار هم‌ تأ‌کيد داشت‌ که‌ استقلال‌ حتى‌ پتانسيل‌ سه‌ بر صفر باختن‌ را هم‌ دارد و اصلاً‌ مهم‌ نيست‌ که‌ داور اشتباه‌ کرد و گل‌ ابراهيم‌ توره‌ را به‌ اشتباه، قبول‌ کرده، حالا اينکه‌ او چگونه‌ به‌ اين‌ درجه‌ از پيش‌گويى‌ رسيد، امرى‌ است‌ که‌ خارج‌ از بحث‌ ما!
پيغام‌ دادند از استقلال‌ برو! فتح‌ا...زاده‌ بزرگترين‌ دلگرمى‌ من‌ است‌ حوصله‌ ندارم‌ از من‌ شکايت‌ کنند رک‌ و بى‌پرده‌ با ناصر حجازي: قبل‌ از شروع‌ ليگ‌ برايم‌ خط‌ و نشان‌ کشيدند حرف‌ بزنم‌ نقشه‌ جديد
 
استقلال‌ در رده‌ يازدهم‌ جدول‌ ليگ‌برتر حال‌ و روز خوبى‌ ندارد و حتماً‌ از اتفاقات‌ پيرامون‌ اين‌ باشگاه‌ آگاهى‌ کامل‌ داريد. به‌ خصوص‌ اينکه‌ اکنون‌ اکثر هواداران‌ استقلال‌ حق‌ را به‌ ناصر حجازى‌ مى‌دهند و خواهان‌ ادامه‌ حضور او در ساختار باشگاه‌ استقلال‌ هستند. ديروز مصاحبه‌هاى‌ مختلفى‌ از ناصر حجازى‌ روى‌ خروجى‌ خبرگزاريها آمده‌ بود اما با خودش‌ تماس‌ گرفتيم‌ تا خيلى‌ راحت‌ در مورد آنچه‌ رخ‌ داده‌ است‌ صحبت‌ کنيم. حتماً‌ اين‌ گفتگو را بخوانيد:
ناصرخان، بين‌ شما و اعضاى‌ هيأ‌ت‌مديره‌ استقلال‌ اختلافات‌ بسيارى‌ وجود داشته‌ و دارد.
من‌ هيچ‌ اختلافى‌ با آنها نداشتم، کما اينکه‌ در اکثر مصاحبه‌هايم‌ از هيأ‌ت‌مديره‌ استقلال‌ قدردانى‌ کردم‌ و به‌ هيچ‌ عنوان‌ دوست‌ نداشتم‌ کوچکترين‌ شکافى‌ بين‌ ما ايجاد شود اما متأ‌سفانه‌ اينچنين‌ نشد.
چرا؟
به‌ آرشيو خودتان‌ مراجعه‌ کنيد. از هفته‌ سوم‌ مسابقات‌ ليگ‌برتر مصاحبه‌هاى‌ مختلفى‌ از برخى‌ اعضاى‌ هيأ‌ت‌مديره‌ خوانديد. به‌ نظر مى‌آمد هر کدام‌ خواهان‌ يک‌ مربى‌ بودند اما وقتى‌ حجازى‌ را انتخاب‌ کردند بايد تا پايان‌ کار با او باشند. اينکه‌ بعد از تساوى‌ مقابل‌ ابومسلم‌ گفتند حجازى‌ 5هفته‌ فرصت‌ دارد تا 12 امتياز بگيرد، خودش‌ ايجاد بحران‌ در تيم‌ و حاکم‌ کردن‌ شرايط‌ بد روحى‌ و روانى‌ براى‌ بازيکنان‌ است.
البته‌ اکثر بازيکنان‌ در مصاحبه‌هاى‌ خودشان‌ علناً‌ از شما حمايت‌ کردند.
اين‌ بازيکنان‌ بچه‌ نيستند و چه‌ بسا خيلى‌هايشان‌ از من‌ 57، 58 ساله‌ سياستمدارتر باشند اما وجدانشان‌ اجازه‌ نمى‌دهد خودشان‌ را به‌ نديدن‌ بزنند. در هفته‌هاى‌ اخير اکثر بازيکنان‌ استقلال‌ بيشتر فکرشان‌ به‌ وضعيت‌ من‌ بوده‌ و اين‌ را مى‌فهمم.
مى‌توانيد به‌ اسمشان‌ اشاره‌ کنيد؟
در يک‌ تيم‌ 25 نفره، 11 نفر فيکس‌ هستند و نهايتاً‌ 10 نفرشان‌ مربى‌شان‌ را دوست‌ داشته‌ باشند که‌ از آن‌ 10 نفر کم‌ اتفاق‌ مى‌افتد حتى‌ 2 نفرشان‌ علنى‌ پشت‌ مربى‌ بايستند. ذخيره‌ها و سکونشين‌ها هم‌ از مربى‌ خوششان‌ نمى‌آيد، اين‌ حرفها را فوتبالى‌ها مى‌فهمند. ما خودمان‌ فوتباليست‌ بوديم‌ و مى‌ديديم‌ بازيکن‌ نيمکت‌نشين‌ دوست‌ ندارد سر به‌ تن‌ مربى‌ باشد! اما بسيار خوشحالم‌ که‌ مى‌بينم‌ بازيکنان‌ نيمکت‌نشين‌ استقلال‌ اينقدر به‌ من‌ مربى‌ تعلق‌خاطر دارند. بهتر است‌ در اين‌ خصوص‌ خودتان‌ با نفراتى‌ مثل‌ قرباني، نوازي، اميرآبادي، ميثم‌ منيعي، آرش‌ برهاني، پولادي، عليرضا منصوريان، على‌ عليزاده، يوسفى‌ و... صحبت‌ کنيد. بارها و بارها نزد من‌ آمده‌اند و گفته‌اند ما به‌ خاطر شما اينجا آمده‌ايم‌ يا اينکه‌ اينجا مانده‌ايم‌ و الان‌ هر روز يک‌ حرفى‌ مى‌شنويم‌ و اعصابمان‌ خراب‌ است. به‌ خودم‌ مى‌گويم‌ آخر اينها بايد فکر خودشان‌ باشند، قبلاً‌ هم‌ با دهها مربى‌ کار کرده‌اند، چرا به‌ من‌ اينطورى‌ مى‌گويند ولى‌ مى‌بينم‌ اين‌ دوست‌ داشتن‌ها و اين‌ حرفهايشان‌ از «دلشان» است. وقتى‌ مى‌بينم‌ هواداران، بازيکنان‌ و حتى‌ گروهى‌ از هنرمندان‌ سرتمرين‌ مى‌آيند و با من‌ صحبت‌ مى‌کنند هم‌ خوشحال‌ مى‌شوم‌ که‌ اينقدر دوستم‌ دارند، هم‌ ناراحت‌ مى‌شوم‌ که‌ چرا شرايطى‌ ايجاد کرده‌اند تا دل‌ اينها براى‌ ناصر حجازى‌ بسوزد.
به‌ هر حال‌ دلسوزى‌ به‌ خاطر دوست‌ داشتن‌ است.
کاش‌ شرايطى‌ ايجاد مى‌شد که‌ اين‌ اتفاقات‌ نيفتد و اين‌ دلسوزيها به‌ وجود نمى‌آمد. من‌ نقطه‌ ضعفى‌ ندارم‌ که‌ برايم‌ دلسوزى‌ شود، نقطه‌ ضعف‌ من‌ اين‌ است‌ که‌ مثل‌ برخى‌ها اهل‌ کانال‌ زدن، اعمال‌ نفوذ کردن، رياکارى‌ و... نيستم. اگر مى‌توانستم‌ اصول‌ خودم‌ را زير پا بگذارم‌ و با همه‌ «لابي» کنم‌ الان‌ وضعيتم‌ اين‌ نبود و مسلماً‌ وضعيتم‌ بدتر بود!
بهتر يا بدتر؟
بستگى‌ دارد به‌ چه‌ بگوييم‌ بهتر؟ از نظر پست‌ و مقام‌ و ثروت‌ بهتر مى‌شد اما بهتر اين‌ است‌ که‌ در اين‌ شرايط‌ مردم‌ را دارم‌ و هيچ‌ سرمايه‌اى‌ بزرگتر از اين‌ نيست. باور کنيد خيلى‌ اوقات‌ در جمع‌ مردم‌ ظاهر نمى‌شوم‌ چون‌ اعصابشان‌ به‌ خاطر موقعيت‌ بد من‌ خراب‌ مى‌شود. سر تمرين‌ استقلال‌ که‌ مى‌بينم‌ هزاران‌ نفر به‌ خاطر من‌ حنجره‌هايشان‌ را پاره‌ مى‌کنند تا حمايتم‌ کنند، دلگرم‌ و يا خوشحالم‌ بکنند، برعکس‌ ناراحت‌ مى‌شوم.
به‌ نظر خودتان‌ هيأ‌ت‌مديره‌ خواهان‌ شما هست‌ يا نه؟
من‌ مى‌گويم‌ اگر مرا قبول‌ داشتند و تيم‌ را دستم‌ دادند بايد تا آخر فصل‌ همه‌ جوره‌ حمايت‌ مى‌شدم‌ نه‌ اينکه‌ از هفته‌ سوم‌ در روزنامه‌ها برايم‌ مصاحبه‌ کنند، در تلويزيون‌ برايم‌ ضرب‌الاجل‌ تعيين‌ کنند. آيا من‌ مربى‌ با اين‌ شرايط‌ مى‌توانستم‌ اين‌ تيم‌ را جمع‌ کنم، تمرکز بازيکنان‌ به‌ هم‌ ريخته‌ بود چه‌ برسد به‌ من‌ مربي! باز خدا را شکر بازيکنان‌ مرا دوست‌ داشتند وگرنه‌ مى‌گفتند اينکه‌ عوض‌ مى‌شود، پس‌ ولش‌ کن...!
هيأ‌ت‌مديره‌ استقلال‌ خودش‌ را بابت‌ نتايج‌ بد استقلال‌ مسئول‌ مى‌داند و به‌ همين‌ دليل‌ براى‌ شما ضرب‌الاجل‌ تعيين‌ کرد؟
اين‌ عزيزان‌ فکر مى‌کنند من‌ خودم‌ را در اين‌ ناکامى‌ها مسئول‌ نمى‌دانم، براى‌ آنها راحت‌ترين‌ کار تعويض‌ مربى‌ است‌ کمااينکه‌ چنين‌ کارى‌ را انجام‌ دادند اما من‌ ناصر حجازى‌ اعتبار 58 ساله‌ام‌ را که‌ با جان‌ و دل‌ جمع‌ کرده‌ام‌ از دست‌ مى‌دهم. در خيابان‌ به‌ من‌ خواهند گفت‌ تيم‌ را خراب‌ کردي، نه‌ به‌ آنها! تازه‌ مردم‌ که‌ خواهان‌ من‌ هستند. اگر تيم‌ مال‌ مردم‌ است‌ بايد به‌ نظر آنها احترام‌ گذاشت.
انتظارتان‌ از فتح‌ا...زاده‌ چه‌ بود يا هست؟
من‌ پارسال‌ هم‌ مى‌گفتم‌ بهترين‌ مديرعامل‌ براى‌ استقلال‌ آقاى‌ فتح‌ا...زاده‌ است‌ حتى‌ اگر به‌ استقلال‌ بيايد و مرا انتخاب‌ نکند و حتى‌ اگر مرا از استقلال‌ کنار بگذارد. الان‌ هم‌ مى‌گويم‌ در ماههاى‌ اخير بزرگترين‌ دلگرمى‌ من‌ فتح‌ا...زاده‌ بوده‌ است. ولى‌ ايشان‌ داراى‌ يک‌ رأ‌ى‌ هستند و حتى‌ بابت‌ حمايت‌ از من‌ تحت‌ فشار قرار گرفته‌اند چه‌ بسا روزى‌ فتح‌ا...زاده‌ را به‌ خاطر من‌ قربانى‌ کنند.
اعضاى‌ هيأ‌ت‌مديره؟
خير! آنها هم‌ خواهان‌ من‌ بودند اما آنها را هم‌ تحت‌ فشار قرار مى‌دهند، وگرنه‌ به‌ من‌ فرصت‌ يک‌ ساله‌ داده‌ بودند.
چه‌ کسى‌ اعضاى‌ هيأ‌ت‌مديره‌ را تحت‌ فشار قرار مى‌دهد؟
شايد هم‌ اينچنين‌ نباشد، خودم‌ دارم‌ فکر مى‌کنم‌ چطور کسانى‌ که‌ دلگرمى‌ من‌ بودند حالا به‌ دنبال‌ جانشين‌ من‌ هستند. من‌ فقط‌ يک‌ فصل‌ فرصت‌ خواستم‌ نه‌ 3، 4 فصل.
يکى‌ از گزينه‌هاى‌ جانشينى‌ شما، در جلسه‌ با مديران‌ استقلال‌ گفته‌ بود بايد به‌ حجازى‌ تا نيم‌فصل‌ فرصت‌ داد.
مى‌بينيد که‌ چه‌ کسانى‌ براى‌ استقلال‌ تعيين‌ تکليف‌ مى‌کنند و مى‌بينيد که‌ همه‌ چيز طبق‌ خواسته‌ آنها پيش‌ مى‌رود. اين‌ افراد براى‌ زمين‌ زدن‌ من‌ خيلى‌ کارها کردند ولى‌ از قول‌ من‌ بنويسيد آن‌ افرادى‌ که‌ از 10 سال‌ قبل‌ در حال‌ تخريب‌ حجازى‌ هستند و بعد از او کخ، پورحيدرى‌ و حتى‌ مرفاوى‌ را تخريب‌ کردند در حد و اندازه‌اى‌ نيستند که‌ اسم‌ مرابه‌ زبان‌ بياورند. متأ‌سفم‌ براى‌ اين‌ فوتبال، همين!
قضيه‌ پشت‌ پرده‌هاى‌ استقلال‌ چيست؟
حتماً‌ من‌ با پسر فلان‌ مسئول‌ ورزش‌ تماس‌ مى‌گيرم‌ تا اعضاى‌ هيأ‌ت‌مديره‌ باشگاه‌ نساجي! را تحت‌ تأ‌ثير قرار بدهد که‌ مربى‌ را عوض‌ کنند.
چرا نساجي؟
بنويسيد نساجي، حوصله‌ ندارم‌ بروند عين‌ بچه‌ها شکايت‌ کنند. چون‌ به‌ قول‌ خودشان‌ همه‌ جا نفوذ دارند و...
تکليف‌ فيروز کريمى‌ چه‌ شد؟
اميدوارم‌ تا شنبه‌ درست‌ شود.
و اگر نشد؟
نمى‌دانم. اگر خواستند من‌ باشم‌ که‌ آن‌ موقع‌ يک‌ تصميم‌ خيلى‌ خوب‌ مى‌گيرم.
چه‌ تصميمي؟
مسلماً‌ خود اعضاى‌ هيأ‌ت‌مديره‌ استقبال‌ خواهند کرد. الان‌ بگويم‌ که‌ مى‌افتند دنبال‌ يک‌ نقشه‌ جديد.
احتمال‌ دارد به‌ عنوان‌ سرمربى‌ بخواهيد روى‌ نيمکت‌ بنشينيد؟
نمى‌خواهم‌ در مورد اين‌ تصميم‌ فعلاً‌ حرفى‌ بزنم‌ چون‌ اميدوارم‌ کار آقاى‌ کريمى‌ درست‌ شود. اما يک‌ چيزى‌ يادم‌ آمد که‌ بگويم‌ اينکه‌ وقتى‌ رفتم‌ ذوب‌آهن‌ از باشگاه‌ فرصت‌ يک‌ساله‌ خواستم، آقاى‌ تاج‌ مديرعامل‌ باشگاه‌ گفت، يک‌ سال‌ کامل‌ فرصت‌ داريد. کلى‌ تحولات‌ صورت‌ گرفت‌ و از چند بازيکن‌ اميد و دسته‌ دومى‌ هم‌ مثل‌ رحمان‌ رضايى‌ يا همين‌ سعيد خودمان‌ (رمضاني) استفاده‌ کردم. در پايان‌ نيم‌فصل‌ اول‌ رده‌ پانزدهم‌ جدول‌ بوديم، ولى‌ آقاى‌ تاج‌ گفتند تا آخرش‌ از شما حمايت‌ خواهيم‌ کرد و در پايان‌ فصل‌ عنوان‌ بهترين‌ تيم‌ شهرستانى‌ را به‌ دست‌ آورديم‌ و پنجم‌ شديم. آن‌ ذوب‌آهن‌ که‌ يک‌پنجم‌ اين‌ ذوب‌آهن‌ بودجه‌ نداشت‌ را مى‌گويم.
چرا حاضر نيستيد در بازى‌ با راه‌آهن‌ روى‌ نيمکت‌ بنشينيد؟
شفاف‌ بگويم‌ دستهايى‌ در کار است‌ که‌ باعث‌ شود استقلال‌ ببازد و هواداران‌ عليه‌ من‌ شعار بدهند. شايد حالا که‌ روى‌ نيمکت‌ نيستم‌ استقلال‌ ببرد. مسلماً‌ اين‌ جواب‌ خيلى‌ قانع‌کننده‌ نيست‌ اما اگر مى‌شد همه‌ چيز را شکافت‌ برايتان‌ توضيح‌ مى‌دادم.
شما که‌ آدم‌ رک‌ و صادقى‌ هستيد!
بله، ولى‌ چه‌ جورى‌ در دادگاه‌ ثابت‌ کنم‌ به‌ چند نفر پول، وعده‌ و وعيد داده‌ شد که‌ اگر حجازى‌ برود فلان‌ و بهمان‌ خواهد شد. مدرکى‌ ندارم.
به‌ نظر خودتان‌ چقدر از مشکلات‌ استقلال‌ «فني» بود؟
بهترين‌ تيم‌هاى‌ دنيا هم‌ نقاط‌ ضعف‌ دارند. اما اين‌ تيم‌ استقلال، پتانسيل‌ بالايى‌ دارد، همين‌ تيم‌ به‌ ظاهر ناقص‌ اگر در شرايط‌ خوب‌ روحى‌ و روانى‌ قرار بگيرد، تمام‌ تيمهاى‌ داخلى‌ را با اختلاف‌ دو گل‌ شکست‌ مى‌دهد.
تيم‌ من‌ پس‌ از اولين‌ بازى‌ تدارکاتى‌اش‌ مشکل‌ پيدا کرد، بس‌ که‌ برايش‌ حرف‌ و حديث‌ درست‌ کردند، هر روز صحبت‌ از تغيير مربى‌اش‌ کردند و... نمى‌گويم‌ گل‌ بد خورديم، نمى‌گويم‌ دهها موقعيت‌ خوبمان‌ به‌ هدر رفت، نمى‌گويم‌ اشتباهات‌ داورى‌ تماماً‌ به‌ ضرر استقلال‌ بوده، نمى‌گويم‌ چندين‌ مصدوم‌ داشتيم، نمى‌گويم‌ من‌ يا کادر فنى‌ ايراد نداشت، بلکه‌ بيشتر تأ‌کيد مى‌کنم‌ بايد احساس‌ امنيت‌ و آرامش‌ مى‌کرديم.
فرصت‌ جبران‌ هست؟
بله.
چگونه؟
متحد شدن‌ و پاى‌ يکديگر ايستادن. اعتماد کردن، زحمت‌ کشيدن، همراهى‌ کردن‌ و متعاقب‌ آن‌ رسيدن‌ به‌ موفقيت.
تا به‌ حال‌ نبوده؟
بوده‌ ولى‌ بايد بيشتر باشد. اگر بعد از بازى‌ با پيکان‌ حتى‌ براى‌ ظاهرسازى‌ در تلويزيون‌ اعلام‌ مى‌شد ناصر حجازى‌ با تصميم‌ هيأ‌ت‌مديره‌ تا پايان‌ فصل‌ سرمربى‌ استقلال‌ است‌ شرايط‌ روحى‌ و روانى‌ من‌ و تيمم‌ خيلى‌ متحول‌ مى‌شد. به‌ خدا قسم‌ قبل‌ از اينکه‌ ليگ‌ شروع‌ شود برايم‌ پيغام‌ فرستادند و خط‌ و نشان‌ کشيدند خيلى‌ دوام‌ بياورى‌ تا هفته‌ هشتم‌ است، از هفته‌ سوم‌ و بعد از تساوى‌ مقابل‌ مس‌ بود که‌ حرف‌ و حديث‌ها آغاز شد و تمرکز تيم‌ به‌هم‌ ريخت. من‌ مى‌دانم‌ در هيأ‌ت‌مديره‌ استقلال‌ حاميان‌ خوبى‌ هم‌ داشته‌ و دارم‌ ولى‌ نياز به‌ اتحاد همه‌جانبه‌ است.
استقلال‌ با اين‌ وضعيت‌ چه‌ سرانجامى‌ خواهد داشت؟
اگر ماندنى‌ باشم‌ همه‌ چيز درست‌ مى‌شود.
مگر قرار است‌ برويد؟
پيغام‌ فرستاده‌اند که‌ خواهيد رفت.
يعنى‌ اينقدر قدرت‌ دارند؟
خوم‌ هم‌ گيج‌ شده‌ام. البته‌ مهم‌ نيست. من‌ عليرغم‌ اين‌ ناکامى‌ خودم‌ را شرمنده‌ هواداران‌ استقلال‌ و مديرعامل‌ باشگاه‌ مى‌دانم‌ و اگر بروم‌ هم‌ مشکلى‌ پيش‌ نمى‌آيد. آمدن‌ من‌ به‌ استقلال‌ صرفاً‌ براى‌ خدمت‌ بود و همه‌ مى‌دانند ناصر حجازى‌ در 58 سالگى‌ بايد از اعتبارش‌ براى‌ استقلال‌ خرج‌ مى‌کرد و ديگر به‌ شهرت‌ يا محبوبيتش‌ افزوده‌ نمى‌شد. الان‌ هم‌ اگر بمانم‌ و دوستان‌ هيأ‌ت‌مديره‌ همراهى‌ام‌ کنند همه‌ چيز درست‌ مى‌شود.
چرا هيأ‌ت‌مديره‌ اين‌ همه‌ در کار مديرعامل‌ دخالت‌ مى‌کند؟
بحث‌ دخالت‌ نيست. اگر استقلال‌ نتيجه‌ مى‌گرفت‌ نه‌ من‌ اين‌ شرايط‌ را داشتم‌ نه‌ باعث‌ مى‌شدم‌ فتح‌ا...زاده‌ اين‌ همه‌ اذيت‌ شود نه‌ اعضاى‌ هيأ‌ت‌مديره‌ اذيت‌ شوند و نه‌ هواداران. ببخشيد ولى‌ الان‌ هنوز عصبى‌ هستم‌ و بهتر است‌ بحث‌ را به‌ اتمام‌ برسانيم. فقط‌ مجدداً‌ از بازيکنان‌ استقلال‌ و هواداران‌ تشکر مى‌کنم‌ و اميدوارم‌ ظرف‌ روزهاى‌ آتى‌ همه‌ چيز درست‌ شود. الان‌ شرايط‌ بحرانى‌ است‌ و همه‌ ما که‌ در استقلال‌ هستيم‌ تحت‌ فشار عصبى‌ قرار داريم، مطمئناً‌ با کسب‌ 2 پيروزى‌ متوالى‌ ورق‌ برمى‌گردد.
به‌ عنوان‌ سئوال‌ آخر، اگر کار فيروز کريمى‌ درست‌ نشود، تکليف‌ چيست؟
ايشان‌ هم‌ حق‌ و حقوقى‌ دارند و اميدوارم‌ باشگاه‌ استقلال‌ اهواز کمک‌ کنند تا کريمى‌ بتواند به‌ جمع‌ ما ملحق‌ شود. به‌ هرحال‌ شنبه‌ رأ‌ى‌ کميته‌ انضباطى‌ اعلام‌ مى‌شود و آقاى‌ کريمى‌ مى‌تواند راحت‌ کارش‌ را با ما آغاز کند، يعنى‌ اميدوارم‌ اينچنين‌ شود
 
 
عزيزى‌ يا قلعه‌نوعى‌ جانشين‌ کريمى‌ مى‌شوند
 
خداداد عزيزى‌ و امير قلعه‌نوعي، دو مربى‌ هستند که‌ با آنها به‌ گفتگو پرداخته‌ايم. بهمن‌ روشنايي، سرپرست‌ تيم‌ استقلال‌ اهواز با بيان‌ اين‌ مطلب‌ افزود: گزينش‌ يکى‌ از دو مربى‌ فوق‌ بستگى‌ به‌ شرايطى‌ دارد که‌ با شرايط‌ تيم‌ استقلال‌ اهواز همخوانى‌ داشته‌ باشد. آنچه‌ مسلم‌ است‌ اگر با يکى‌ از اين‌ دو مربى‌ به‌ توافق‌ برسيم، فرد موردنظر از هفته‌ چهاردهم‌ هدايت‌ استقلال‌ اهواز را برعهده‌ خواهد گرفت.
__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب