گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, November 4, 2007

* EsteghlalBlue * من قول قهرمانى نداده ام

از نظر قلبى با استقلال اهواز قرارداد بسته بودم



من قول قهرمانى نداده ام


ایران ورزشی - فيروز كريمى پس از پايان نشست روز يكشنبه اش با هيات مديره باشگاه استقلال درخصوص سرمربيگرى اين تيم گفت: در طى جلسات گذشته مسائل و مطالب خود را به هيات مديره عنوان كردم و آنها هم اكنون در حال بررسى تصميمات هستند. ولى هنوز چيزى قطعى نشده است. استقلال يك باشگاه بزرگ است كه تمام مسائل اش موشكافانه و ريز به ريز بررسى مى شود. تصدى پست سرمربيگرى اين تيم داراى يك سيكل ادارى است كه بايد از تمام زوايا به اين موضوع نگاه كرد اما اجازه بدهيد راجع به اين مساله تا زمانى كه چيزى مشخص نشده، صحبت نكنيم. كريمى درمورد دوستى خود با حجازى ادامه داد: دوستى من با حجازى مربوط به ۳۵ سال گذشته است و نظرات فنى من و وى نشانه دوستى ما است. حجازى نيز نظر خود را درباره برنامه هايش كتبا اعلام كرده است. وى درباره صحبت هاى شفيعى زاده مديرعامل استقلال اهواز گفت: من از صحبت هاى شفيعى زاده اطلاعى ندارم اما دوستى من با شفيعى زاده بناى حضورم در استقلال اهواز بود و بر پايه مهر و عاطفه با او در استقلال اهواز مشغول كار شدم.
مشكلات خانوادگى ام اجازه نمى دهد كه در تيم هاى شهرستانى فعاليت كنم و علت حضورم در تهران مشكلات خانوادگى است. قراردادم با استقلال اهواز از لحاظ مالى چيزى مطرح نبود من از نظر عاطفى و قلبى با استقلال اهواز قرارداد بسته بودم. امروز تحت شرايطى قرار دارم كه دور بودنم از تهران مقدور نيست. نمى توان گفت ديگر به اهواز نمى روم اما بهتر است بگوييم ديگر از تهران خارج نمى شوم. وى در مورد كار كردنش در استقلال تهران گفت: مجموعه استقلال را داراى وجناتى مى بينم كه به پيروزى و سرافرازى و موفقيت خواهد رسيد در غير اين صورت به اين تيم نمى آمدم.
هيات مديره، كادرفنى، بازيكنان و طرفداران همگى از پتانسيل بالايى برخوردار هستند و همين پتانسيل در آينده اى نه چندان دور باعث موفقيت استقلال مى شود و بر اين اساس موفقيت اين تيم نزديك است.
۲ بازى استقلال را از نزديك تماشا كردم. يكى دربى و ديگرى بازى خودمان بااستقلال ودر همين دو بازى شاهد بودم كه استقلال داراى پتانسيل بالايى است هرچند كه كمى بدشانس بوده است. قول قهرمانى براى استقلال يك صحبت كلى بوده و صحت ندارد. من هيچ مربى را به ياد نمى آورم كه قول قهرمانى از پيش بدهد. زيرا فوتبال قابل پيش بينى نيست و نمى دانيم طى ۱۱ ماه آينده چه اتفاقى مى افتد. وى در پايان درمورد برنامه هاى امير قلعه نويى گفت: به هيچ عنوان از برنامه هاى قلعه نويى اطلاع ندارم و در جريان جلسات وى نيستم.
__________________


thank you
**arya**

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
http://mail.yahoo.com __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب