گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, December 31, 2008

کف دریاست صورتهای عالم ز کف بگذر اگر اهل صفایی


 

سلام

من به موضوع فعالیت این گروه خیلی علاقمندم ، نمی دونم چرا یک مرتبه طی دو هفته گذشته اینقدر ترافیک ایجاد شده اینجا ، فقط ملتفت شده ام که عده ای از دوستان بنا به دلیلی از عده ای دیگر آزرده خاطر شده اند .

 

به هر حال من نه از عزیزی آزرده شدم و نه موضوع علاقه ام تغییری کرده ، صرفا" به دلیل اینکه باید برای عضویت در این گروه نشانی ایمیل دیگری رو معرفی کنم ، خواهشمندم عجالتا" این آدرس رو حذف فرمایید .

 

ضمنا" : من خودم شدیدا" دنبال گلهای رنگارنگ شماره 212-الف بودم که بسیار کمیاب هست ، اخیرا" پیدا کردمش (اثر روان شادان : بنان ، خالقی ،  حافظ)  . اگر کسی شدیدا" علاقمند بود به این برنامه ، به :

 

ardavani@hotmail.com  

 

ایمیل لطف کند تا ببینیم چگونه می شود آن را به اشتراک گذاشت .

 

ارادتمند همگی : فرنام 


 


  N 
F a R
  M 




Add maps and directions to your party Show them the way!

No comments:

آرشیو مطالب