گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, December 30, 2008

Fw: خدا حافظی با دوستان

آقاي جمشيدي عزيز

به قول ما اصفهاني ها : نيگاش نكن خودش ميره

حالا به اين دوستان نيز بهتر است توجهي نكنيم تا بروند چون لغو عضويت عده اي كه معلوم كي عضويت گرفته اند كه ما تا كنون حتي يك پيام و مطلبي مناسب از آنها نديده ايم نه تنها به گروه لطمه اي نمي زند بلكه گروه را پالايش شده و يكدست مي كند .

--- On Tue, 12/30/08, Mehdi Jamshidian <mehdi_jam86@yahoo.com> wrote:

From: Mehdi Jamshidian <mehdi_jam86@yahoo.com>
Subject: Fw: خدا حافظی با دوستان
To: nasrin_ngh@yahoo.com
Cc: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, December 30, 2008, 7:10 AM


سرکار خانم نجفی

دوستان عزیزم در گروه

سلام گرم من تقدیم همه شما

کاش خانم نجفی و دیگر دوستان گرامی دریا دلی پیشه می کردند و نیز قدری از اهداف خودشان صحبت می کردند

بنده نیز اهدافی در سر داشتم که به خیال خودم بزرگ تلقی میشود

گمان حقیر این است که پس از مدتی شاید بشود از میان خیل دوستانی که عضو شده اند یک گروه با علاقه مندی های مشترک فرهنگی تشکیل داد

ملاحظه می فرمائید که اکثر پیام های اخیر با موضوع لغو عضویت ارسال می شوند

فکر ناچیز من به اینجا رسیده است که کمی صبر کنم تا از میان این گروه دوستان مورد نظر را بیابم و طبیعی است که کسانی که عضویتشان به دلایلی غیر از اهداف ماست به تدریج جمع را ترک گویند

به همین خاطر صبورانه به پیامها و ای میل ها نگاه کرده و سکوت پیشه کرده ام

از تمام عزیزانی که از کم لطفی و عدم رعایت آداب دیگر دوستان رنجیده خاطر شده اند تقاضا دارم که صبوری پیشه کنند تا به تدریج به گروه همدل و هم فکر مورد نظر برسیم

حقیقت اینست که تعدادی از دوستانی که علاقه مندی های مشترک دارند را شناسائی کرده ام

لذا مجدداً استدعا دارم که قبل از رفتن و کناره گیری قدری از اهداف خود در عضو شدن و نیز علت کناره گیری صحبت کنید

تردیدی نیست که افرادی که همسو و هم جهت  به یک موضوع خاص می نگرند می بایست که با تعامل صحیح و منطقی در جهت  نزدیکی با یک دیگر تلاش کنند همانطور که که یک دل هستند یک سو و یک جهت نیز بشوند تا کار مورد نظر سامان بگیرد. کناره گیری و پراکنده شدن می تواند خیلی زود همه چیز را از هم بپاشد

مرا بابت زیاده روی در سخن عفو کنید

کوچک تر از همه شما

جمشیدیان

  
--- On Mon, 12/29/08, Nasrin Najafi <nasrin_ngh@yahoo.com> wrote:

From: Nasrin Najafi <nasrin_ngh@yahoo.com>
Subject: خدا حافظی با دوستان
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Monday, December 29, 2008, 7:35 PM

با سلام،

زیاد بی‌ دلیل نبوده دوستان بسیار با دانش، ارزشمند، و محترمی از اینجا رخت بربستن؛ و تمایلی هم به برگشتن ندارند. اگر ما حرمت همدیگر را اینجا در این محفل کوچک نتوانیم حفظ کنیم،پس بر سر جامعه بزرگ ایرانی‌ چه خواهد آمد؟ احترام به همنوع چه میشود؟ اگر این سایت بر این اساس پایه گذاری شده که کسانی‌ بیایند و بخواهند با رفتارهایی ناشایست فرهنگ جدیدی را ایجاد کنند برای خودم متاسفم که اینهمه با علاقه این گروه را دنبال می‌کردم. چون من برای هدف بزرگتری به این گروه ملحق شده بودم.

 لطفا فراموش نکنیم که ما از کشوری با فرهنگی‌ غنی هستیم.

از همه دوستان عذر می‌خوام اگر مسبب رنجش خاطر و مزاحمت شدم.

خدا نگهدار همگیتان




No comments:

آرشیو مطالب