گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, December 30, 2008

با عرض ادب خدمت دوستان گرامی‌ رادیو گلها

درود بر همه شما بزرگواران و استادان محترم،
جناب: ناهد، جمشیدیان، سلیمانی، آزرافزا، nice puya و همگی‌ اعضائ گرامی‌ رادیو گلها
از ابراز لطف و پیامهای بسیار پر مغز شما کمال تشکر را دارم. از اینکه بنده را مورد لطف قرار داده و وقت پر ارزش خود را این موضوع نهادید برایم فقط شرمندگی به جا مانده. وظیفه خود دیدم در مقابل اینهمه کمال و فرهیختگی که در امیلهای شما عزیزان دیدم از همگی‌ شما بزرگوران مجددا پوزش بخواهم چون قصد بنده اصلا قهر کردن و یا خودنمای نبود من عضو بسیار کوچکی هستم و فقط به عشق بیشتر دانستن در مورد موسیقی اصیل ایرانی‌ به این گروه ملحق شدم. برای ملحق شدن به این گروه هم بنده رادیو گلها را به مدت یک سال و اندی است که گوش می‌کنم و بسیار تمایل داشتم که بحث‌های گروه را بتوانم دنبال نمایم. متاسفانه بنده در حد ارایه کردن آهنگ و مطلبی نبودام که بتواند با گنجینه با ارزش اطلاعاتی‌ که شما عزیزان دارید برابری کند. مطلقا در پی درست کردن ارشیو نبوده و نیستم فقط می‌خواهم که از موسیقی ایرانی‌ بیشتر بدانم. این منتی است که شما بزرگواران به من دارید، منت آموختن. برای همگی‌ شما به خاطر عشقی‌ که به موسیقی ایرانی‌ دارید و وقتی‌ که برای این کار گذاشتید احترام فراوان قائل هستم. این تنها جمعی است که میتواند ما ایرانی‌‌ها را به دور از گونه اختلافاتی که ما را همیشه از هم دور کرده به در هم جم کند؛ موسیقی... امیدوارم در آینده بتوانم در گروه مفید تر از این باشم.
از اینکه پر حرفی‌ کردم عذر می‌خواهم،
سربلندی و عزت همگیتان را از خداوند خواستارم.
با احترام، نسرین

No comments:

آرشیو مطالب