گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, December 30, 2008

Fw: dostan rafte


سلام و درود بی کران نثار همه عزیزان

به نظر حقیر قهر کردن بعضی از دوستان که بواسطه عدم رعایت بعضی نکات از طرف تعداد معدودی از عزیزان صورت گرفت شبیه قهر گردن پدر از فرزندش به خاطر ناپختگی و احیاناً اشتباهات اوست

کاش این عزیزان با سعه صدر به موضوع می نگریستند

عزیزانم

بنده ایمان دارم که اگر کمی با حوصله باشیم می توانیم پس از مدتی نه چندان طولانی یک گروه تشکیل دهیم که خالی از تنش های اینچنینی و با فراغ بال به سیر در موسیقی و فرهنگ گران سنگ ایران بپردازد

نمی دانم دوستان رفته از گروه و سروران گرامی من این نوشته را دریافت می کنند یا نه

اما انتظار دارم هر کس که به نحوی با این عزیزان تماس دارد از جانب بنده خواهش کند که چند دقیقه ای به طور خصوصی وقت گرانبهای خود را به من بدهند تا با هم مذاکراتی داشته باشیم

مرا آرزوئی جز سربلندی میهن عزیز و فرزندان برومند آن نیست همانطور که قبلاً عرض کردم مدت زیادی است که نه اپلود و نه دانلود می کنم و فقط ای میل های گروه را می خوانم و نشسته ام تا ببینم سر انجام این مناقشات به کجا خواهد کشید

همیشه منتظر دوستان جدا شده از گروه می مانم تا شاید بتوانیم یک گروه با آرمانها و بینش های مشترک در زمینه موسیقی تشکیل دهیم و فعالیت خود را برای زنده نگه داشتن و ترویج موسیقی سنتی و گرانقدر مملکت سامان بدهیم

باقی بقای شما سروران

اوقات خوش

کوچک تر از همه

جمشیدیان
--- On Tue, 12/23/08, hossein azarafza <honar_aria@yahoo.com> wrote:

From: hossein azarafza <honar_aria@yahoo.com>
Subject: dostan rafte
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, December 23, 2008, 6:01 PM

با سلام و درود به دوستان رفته و ناراحت گروه راديو گلها

جنابان هنردان ، موريتس سركار خانم رويا و ديگر دوستان از بسكه قهركردها يكهو زيادي شدند نامها را از ياد برده ام البته خود آن عزيزان را خير چون با الطافشان ما مرا شرمنده كرده اند

خواستم در اين مجال با توجه به اظهار لطفشان به بنده بعد از دعوت از آن سروران براي شركت در مباحث نشرياتشان را ابراز نمايند و حال اگر دوست ندارند گروه متوجه شركتشان در اين مباحث شوند و همچنان به اعتصاب جواب ايميل ندادن خود ادامه مي دهند براي ايميل شخصي بنده بفرستند البته ديگر دوستان فعال همچنان به ايميل گروه مطالب خود را بفرستند تا ديگران نيز نظر بدهند اين دوستان كه بنده عرض كردم را من خودم وظيفه اباز نظرياتشان را البته بدون آوردن نامشان انجام مي دهم . ولي چه بهتر كه خود دوستان بازگردند كه جايشان خيلي خالي است نمي دانم ديگر دوستان نيز اين حرف بنده را تاييد مي كنند يا نه ؟

آذرافزا



No comments:

آرشیو مطالب