گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, December 31, 2008

Re: Fw: تقدیم به لغو کنندگان

دوست عزيز با سلام

شايد بخشي از افرادي که درخواست لغو دارند اينطور باشد که گفتيد ولي همه اينطور نيستند ولي از کجا ميدانيد که همه کساني که قصد لغو را داشتند اينطوربودند که نوشتيد؟ اگر نميتوانيد فضائي را آرام کنيد و التهابي را فرو بنشانيد سکوت بهتر از اتهام به افراد است و خود موجب يک بلواي ديگر. فکر کنم اگر قدري ادبيات ما حکيمانه باشد بهتر است. غرض از حضور در اينگونه گروهها اين است که با فرهنگ و ادب فاخر ميهنمان بيشتر آشنا شويم تا اينکه مقاصد ديگري داشته باشيم. بهتر است خوشيتن داري بيشتري از خود نشان دهيم.

همه کساني که با همديگر همراه بوديم محترم بوده و هستند چه بمانند و ادامه دهند و چه بدلائل مختلف عذر حضور داشته باشند. بيائيم بهتر و زيباتر بينديشيم و فاخر با هم سخن بگوئيم.

 

--- On Wed, 12/31/08, siroos fard <fard15652@yahoo.co.uk> wrote:

From: siroos fard <fard15652@yahoo.co.uk>
Subject: Fw: تقدیم به لغو کنندگان
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Wednesday, December 31, 2008, 3:32 PM



--- On Tue, 30/12/08, siroos fard <fard15652@yahoo.co.uk> wrote:
From: siroos fard <fard15652@yahoo.co.uk>
Subject: تقدیم به لغو کنندگان
To: radiogolha@hotmail.com
Date: Tuesday, 30 December, 2008, 10:52 PM

خطاب به کسانی که تقاضای لغو عضویت دارند
اگر مایل به لغو عضویت در این سایت محترم را دارید خوب بروید چرا این همه جنجال و بلوا به پا می کنید شما که هدفتان جاودانگی موسیقی ایران زمین است چه ایرادی دارد که بعد از تکمیل کردن آلبومها خود از کسی هم تشکر نکنید ولی بدون بلوا خداحافظی کنید نهایتا ایمیل هایی که از سایت گلها برای شماا فرستاده می شود رااز طریق آپشن قفل کنید که اگر کسی بلد نیست من می توانم او را راهنمایی کنم بنابراین دیگر احتیاجی به دلسرد کردن خدمتگذاران این سایت نیست.
با سپاس
سیروس فرد



No comments:

آرشیو مطالب