گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, December 29, 2008

Re: خدا حافظی با دوستان


خانم نجفی گرامی ، درود بر شما
همان گونه که از رفتن دوستان خوبمان ناراحت هستیم ، عضو شدن ناخواسته نیز نگرانمان می کند
راهنمایی شما درست بوده است . آنها حق دارند که از عضویت گروهی که به آن دلبستگی ندارند بیرون بیایند
اگر ما هم جای آنها بودیم همین حال را داشتیم
بنابراین خوب است که بمانید و باز هم راهنمایی بفرمایید
چون هنوز هم دوستانی از بودن در گروه ما رنج می برند
پاینده باشید ... ناهد


--- On Mon, 12/29/08, Nasrin Najafi <nasrin_ngh@yahoo.com> wrote:
From: Nasrin Najafi <nasrin_ngh@yahoo.com>
Subject: خدا حافظی با دوستان
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Monday, December 29, 2008, 11:05 PM

با سلام،

زیاد بی‌ دلیل نبوده دوستان بسیار با دانش، ارزشمند، و محترمی از اینجا رخت بربستن؛ و تمایلی هم به برگشتن ندارند. اگر ما حرمت همدیگر را اینجا در این محفل کوچک نتوانیم حفظ کنیم،پس بر سر جامعه بزرگ ایرانی‌ چه خواهد آمد؟ احترام به همنوع چه میشود؟ اگر این سایت بر این اساس پایه گذاری شده که کسانی‌ بیایند و بخواهند با رفتارهایی ناشایست فرهنگ جدیدی را ایجاد کنند برای خودم متاسفم که اینهمه با علاقه این گروه را دنبال می‌کردم. چون من برای هدف بزرگتری به این گروه ملحق شده بودم.

 لطفا فراموش نکنیم که ما از کشوری با فرهنگی‌ غنی هستیم.

از همه دوستان عذر می‌خوام اگر مسبب رنجش خاطر و مزاحمت شدم.

خدا نگهدار همگیتان



No comments:

آرشیو مطالب