گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, January 1, 2009

با سلام و احترام به همه اعضا
من یک عضو جدید هستم که اول به همه اعضای گرامی درود می فرستم
دوم اینکه خود را در آ« حد از بضاعت فرهنگی نمیبینم که خدای نکرده نصیحتی یا پیشنهادی به اعضای فرهیخته این گروه فرهنگی و هنری داشته باشم آنچه مینویسم از روی ندانستن است و توقع راهنمایی دارم
پرسش هایی که در این چندروزه با خواندن ایمیل دوستان برای من مطرح شده به این شرح است
مگر نه اینکه هدف همه اعضای گروه و بخصوص فرهیختگان محترمی که تارنمای رادیو گلها را مدیریت می کنند و بنیان نهاده اند اشاعه فرهنگ و موسیقی افتخار برانگیز این مرز و بوم است ؟
مگر این حرکت شایسته در جهت اشاعه موسیقی اصیل و روح نواز ایرانی و جلوگیری از به فراموش خانه رفتن آن و مهمتر آشنا کردن و آشتی دادن نسل جوان ما با هنر اصیل و بالنده ایران عزیز نیست ؟
اگر چنین است فکر نمیکینید با قهر از گروه ، پیشه کردن سکوت و کم کردن ارتباط با گروه آن هم به دلیل اینکه عده ای درخواست خروج از گروه را کرده اند به بی راهه می رویم
آیا حتی اگر کسی فقط به فقط برای تکمیل آرشیو خود عضو گروه شده باشد همین قدر که این موسیقی را دوست دارد و میخواهد آرشیو کاملی از ان داشته باشد قدمش برای گروه و ورودش محترم نیست و جای خوش آمد ندارد ؟
آیا اگر کسی عضو گروه شد و گوشش حتی با  یک آهنگ اصیل و زیبای گلها  آشنا شد و درخواست خارج شدن کرد ما یک قدم در راه هدف گروه پیش نرفته ایم ؟
آیا اگر واقعا کسی عضو گروه شد و همانطور که خیلی ها عنوان کرده اند ایمیل کاری او گرفتار مشکلاتی شد و مایل بود ادرس ایمیل دیگری معرفی کند جای اشکال است ؟
دوستان فرهیخته و گرامی ؟
این پرسشها و پرسشهای دیگری نظیر اینها ذهن من تازه وارد و عاشق فرهنگ این سرزمین اهورایی را سخت مشغول کرده است
از مدیریت گرامی سایت و همه پیش کسوتانی که به دلیل تازه وارد بودن متاسفانه حتی اسم آنان را نمیدانم عاجزانه استدعا دارم اگر من در برداشت خود استباه می کنم مرا راهنمایی فرمایند و اگر درست میگویم اجازه ندهند اگر تعدادی جوان که میتوانند هدف گروه برای جذب باشند فقط به خاطر اینکه درخواست خروج از گروه را کرده اند مورد شماتت قرار گرفته و با این خاطره بد دیگر حتی نامی از موسیقی اصیل ایرانی نبرند
فکر نمیکنم مانند خیلی از گروههای دیگری که وجود دارند اضافه کردن یک امکان در سایت رادیو گلها و یا ایمیلهای گروه برای اینکه هرکس هرزمان که خواست وارد شود قدمش به روی چشم و هرزمان که خواست برود به سلامت ، نیاز به اینهمه بحث و جدل و دلخوری داشته باشد که اینکار نه تنها به همه این بحث ها خاتمه می دهد بلکه ارزش و اعتبار بالای این گروه محترم را روز به روز افزایش خواهد داد
با پوزش از همه دوستان گروه
ارادتمند همه دوست داران این سرزمین مقدس
م.ر.اشرف
 

No comments:

آرشیو مطالب