گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, January 1, 2009

Re: Fw: تقدیم به لغو کنندگان



On 1/1/09, H NN <hnn80@yahoo.com> wrote:

سلام و خسته نباشید

 
این قدر خودتون رو ناراحت نکنید
گاهی وقتها آدمها بیش از حد حساس می شوند
می دونید این جور کار ها حتی اگر یک مخاطب هم داشته باشه کافیه
سخت نگیرید
به راهتون ادامه بدید
می دونم خیلی ها هستند که هیچ ایمیلی ارسال نمی کنند ولی بی نهایت از کارهای شما لذت می برند.
 

 



--
امضا

من او را رها کردم
و چقدر سخت است که عزيزترينت را رها کني
اما من آنقدر او را دوست دارم
که اورا رها مي خواهم
رها از تمام بندها و زنجيرها
هرچند او هيچگاه در بند من گرفتار نبود
چرا که من خود اينگونه خواستم
هيچگاه براي هميشه بودن با او
براي او بندي نساختم
اما او در بند خود گرفتار بود
اي کاش که از خود رها شود
همانگونه که من با او از خود جدا شدم.......

No comments:

آرشیو مطالب