گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, January 5, 2009

حق

اجازه رخصت گرفتن از بزرگان وظیفه ایست دیرینه به دوش نوکرتون پس رخصت اهالی دل
حقیقتن حرف زدن که سهل است تکلم کلمه هم در برابر شما بزرگان و اساتید کار خیلی سختیه
اما خیلی خرسند شدم از اینکه جواب نامه حقیر و یکی از دوستان داد دوستی از تبار و اساس کرمانشاه دیار مردان و لوطیان ایران جناب همایون با عشق که لطف نمودند و حقیر وغبارصفت رو شرمنده الطافشون کردند مهر و محبت جایز و برازنده بزرگی چون شماست حقیقتن عشق در فکر و کلام شما موج میزد حقا که مردی نیک صورت و سیرت هستی . بلاه دیدن روی تو و دوستان رادیو گلها ارزوی دیرینه و کهنه و من است و اکنون خاطره . کاش ان هنگامی که چشم های شما دوستان در صبحدم بروی حقیرانی چون من باز میشود نوکرتان حضور داشته باشد بلکه چشمهای آفتابی شما را ببیند تا شاید دخیل این گرمی و صفا شوم و سرما و تاریکی و نشی که وجود من و الفاظ و کلامتم را گرفته توسط شما بزرگواران که بی دریغ آفتاب مهرتان را از کسی دریغ نکرده و نمیکنید من نیز گدایی کرده و مقداری گرما گیرم و نور
دستان صمیمی تان را دور می فشارم
جانسوزتان
هادی
حق

No comments:

آرشیو مطالب