گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, January 6, 2009

[yaghin] Fwd: ==[IranIslam]== اگر امام حسین(ع) از ما بود،



---------- Forwarded message ----------
From: Vahid Ghafarian <vghafarian@yahoo.com>
Date: 2009/1/5
Subject: ==[IranIslam]== اگر امام حسین(ع) از ما بود،
To: Mohammad Mohsen Ghafarian <ghafarianm@yahoo.ca>, Hanieh Ghafarian <hghfrn@yahoo.com>, Amir Mahdi Ghafarian <amirmahdigh@yahoo.com>, ayatenoor <ayatenoor@yahoogroups.com>, iranislam <iranislam@yahoogroups.com>, MPH <mph81@yahoogroups.com>, Fereidoon Haghmoraadkhan <farbodjon2002@yahoo.com>, Shahram Bayanati <shbayanati@yahoo.com>, Farhad Bayanati <fbayanati@yahoo.com>, Mohammad Sotudeh <msotudeh@yahoo.com>, Ehsan Haghighat <ehsan2001kh@yahoo.com>, saeed Gholizadeh <saeed1973us@yahoo.com>, Saeed Khollari <khollari1@yahoo.com>



اگر امام حسین(ع) از ما بود، در کل زمین برای او منبر و پرچم برمی‌افراشتیم

نویسنده مسیحی کتاب «حسین در اندیشه مسیحی» در مصاحبه با روزنامه الدار کویت گفت: اگر امام حسین(ع) از ما بود، در تمام زمین برای او منبر و پرچم بر می‌افراشتیم و مردم را با نام حسین(ع) به مسیحیت فرا می‌خواندیم

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، «انتوان بارا» در مورد عشق به امام حسین (ع) گفت: آیا انسانی یافت می‌شود که چنین شخصیت نمونه‌ای که تاکنون در هیچ دینی شبیه او متولد نشده‌است را دوست نداشته باشد؟ او سومین مشعل‌دار اسلام بعد از جدش پیامبر مصطفى(ص) و پدرش امیر المؤمنین(ع) است و در حفظ و پاسبانی از عقیده‌اش، خود را فدا کرد.

وی سخنان پیامبر درباره امام حسین(ع) را بهترین توصیف در شناخت مقام و منزلت ایشان ذکر کرد و به اهداف قیام عاشورا، مظلومیت اباعبدالله(ع) و خاندان پیامبر در صحرای کربلا پرداخت و گفت: فریاد حسین(ع) در روز عاشورا که «هل من ناصر ینصرنی» مرا بخود می‌لرزاند.

این نویسنده مسیحی که به مسیحی متشیع شهرت دارد و به این لقب افتخار می‌کند، افزود: اگر از خودگذشتگی امام حسین (ع) نبود، از عقاید اسلامی چیزی باقی نمانده بود.

وی مسلمانان را به کوتاهی و قدرنشناسی در حق امام‌حسین(ع) متهم کرده و شهادت ایشان را امانتی بر گردن همه مسلمانان می‌داند که باید اسرار و اهداف بزرگ آن را به گوش جهانیان برسانند.

انتوان در مورد واقعه کربلا و امام‌حسین و تألیف کتاب ارزشمند «حسین در اندیشه مسیحی» که سه سال بطول انجامید، گفت: چگونه است که در جهان اسلام، مسیحیت و غرب تا کنون به واقعیت و اهداف و جنبه‌های روحانی این قیام توجه نکرده‌اند.

وی افزود: بعد از 40 سال فعالیت در عرصه مطبوعات افتخار می‌کنم که على‌رغم تمام سختی‌ها توانستم کتاب «حسین در اندیشه مسیحی» را به عنوان اولین کتاب خود به رشته تحریر در آوردم.

انتوان بارا نویسنده سوری-مسیحی، ازحدود چهل سال پیش تاکنون در مطبوعات کویت مشغول به فعالیت می‌باشد و در اتحادیه‌های مختلف از جمله؛ باشگاه بین المللی کتاب علمی خیال نیویورک، شورای عالی تصمیم‌گیری با رتبه گراند ماستر، عضو اتحادیه نویسندگان عرب در دمشق، عضو سازمان جهانی روزنامه‌نگاران در پراگ، عضو سازمان روزنامه‌نگاران عرب، اتحادیه خبرنگاران سوری و جمعیت روزنامه نگاران کویت عضویت دارد.


www.fetrat.com سایت فطرت


__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب