گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, March 14, 2009

استادم علی تجویدی

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۷ ۰۳ : ۳۹ : ۰۹
◊ دفعات نمایش : ۱۸۱۵ Saturday, Mar 14, 2009 - 09:39:03
سالگرد پرواز روح بزرگ استاد علی تجویدی
استادم علی تجویدی

استادم علی تجویدی
۲۴ اسفند سالروز در گذشت استاد علی تحویدی . . .

افسوس که چند سالیست ، ترنم شاپرکان خوش رقص بهاری ، برای من و بسیاری
دیگر از هنر دوستان ، مصادف با سالروز در گذست استاد علی تجویدی است ، او
که یزرگ بود و آثار جاودانه اش ، تا صدا در عالم باقیست ، خواهد درخشید.
۲۴ اسفند در غم از دست دادن آن یگانه ی عالم موسیقی ، ترانه هایش را
زمزمه کنیم و برای روح بزرگش ، علو درجات آرزو...
رفتم و بار سفر بستم/
با تو هستم هر کجا هستم/
از عشق تو جاودان ماند ترانه ی من/
با یاد تو زنده ام ، عشقت بهانه ی من...
http://www.lohrasbi-music.com

No comments:

آرشیو مطالب