گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, June 4, 2009

Re:تصنیف شد از تو رسوا دل من _ ایرج

درود

آنچه از این سروده می دانم

 

شد از تو رسوا دل من، اسیر غم‌ها دل من
ببین که آن چشم سیه، چه می‌کند با دل من

چو غنچه‌ی خزان رسیده، دلم زغم به‌ جان رسیده
خروش من ز بینوایی، به گوش آسمان رسیده

با دردم آشنا تویی، با جانم ه م‌نوا تویی
در موج عشق و زندگی، من کشتی ناخدا تویی

که دیدۀ دل روشن از آئینۀ روی تو دارم
در سینه عشق و زندگی از عطر گیسوی تو دارم

شد از تو رسوا دل من، اسیر غم‌ها دل من
ببین که آن چشم سیه، چه می‌کند با دل من

 

آهنگ: محمد میرنقیبی/ سراینده: عبدالله الفت/ خواننده: ایرج (حسین خواجه امیری)

پیروز باشید - بینا 




--- On Thu, 6/4/09, nice puya <nice_puya@yahoo.com> wrote:

From: nice puya <nice_puya@yahoo.com>
Subject: Re:تصنیف شد از تو رسوا دل من _ ایرج
To: "radio golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Thursday, June 4, 2009, 6:44 PM

 
 
سلام
 
شعر این ترانه زیبا از کیست ؟
 
ممنون

--- On Wed, 6/3/09, white kasko <whitekasko@yahoo.com> wrote:

From: white kasko <whitekasko@yahoo.com>
Subject: Re:تصنیف شد از تو رسوا دل من _ ایرج
To: abubabaei@gmail.com
Cc: "radio golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Wednesday, June 3, 2009, 9:54 PM

درود بر بانو نسرین و دگر یاران
تصنیف شد از تو رسوا دل من با آواز ایرج در نشانی زیر آمده است
 
 
پیروز باشید بینا

--- On Wed, 6/3/09, babaei <abubabaei@gmail.com> wrote:

From: babaei <abubabaei@gmail.com>
Subject: Re: در خواست
To: "دوستان راديو گلها" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Wednesday, June 3, 2009, 1:25 PM



:نوشته استnasrin rostami
> با سلام خدمت دوستان گرامی
> لطفا اگر کسی تصنیف (شد از تو رسوا دل من   اسیر غمها دل من   ببین که آن چشم سیه چه می کند با دل من................) از آقای ایرج را دارد برای من بفرستد
> با تشکر
> نسرین  رستمی
> n_rostami@yahoo.com



No comments:

آرشیو مطالب