گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, November 5, 2007

* EsteghlalBlue * Nazart Dar mored e Hozor e Firoz dar SS

 
استقلال اهواز به كميته انضباطى شكايت كرد
شاه حسينى: قرارداد كريمى قانونى نيست
ايران ورزشى- عبدالرحمن شاه حسينى رييس كميته انضباطى فدراسيون فوتبال اعلام كرد: قرارداد فيروز كريمى با استقلال تهران در شرايطى كه قرارداد اين مربى با تيم ديگرى اعتبار دارد، غير قانونى است.
عبدالرحمان شاه حسينى مى گويد: طبق آيين نامه ليگ حرفه اى اشخاصى كه تحت قرارداد يك باشگاه قرار دارند و از مدت قراردادشان باقى مانده است، حتى مذاكره آنها با هر باشگاه ديگرى ممنوع است و طرفين مستوجب جريمه نقدى خواهند شد .
شاه حسينى ادامه مى دهد: در صورتى كه مذاكرات فيروز كريمى و باشگاه استقلال منتهى به انعقاد قرارداد شده باشد در صورت شكايت باشگاه صاحب قرارداد، كميته انضباطى تكليف اين قرارداد و جرائم احتمالى را مشخص خواهد كرد . او درباره احتمال توافق دو باشگاه استقلال و استقلال اهواز تصريح مى كند: با توجه به تسليم شكايت كتبى باشگاه استقلال اهواز چنين موضوعى كاملاً منتفى است و كميته انضباطى در اولين فرصت به پرونده مذكور با حضور مسؤولان دو باشگاه و فيروز كريمى رسيدگى خواهد كرد .
 
 
 
خسرو دانشجو :
مطمئنم حجازى به كريمى كمك مى كند
ايران ورزشى - خسرو دانشجو در پايان نشست عصر ديروز هيات مديره باشگاه استقلال با بيان اينكه انتخاب سرمربى اين تيم با وسواس زياد صورت گرفته است، گفت: انتخاب و تصميم گيرى در خصوص كادر فنى تيم استقلال به چندين ساعات بحث و پيگيرى نياز داشت كه به همين خاطر در اين چند روز با وسواس بيشترى گزينه هاى مورد نظر را بررسى و درنهايت انتخاب و معرفى وى را به مديرعامل واگذار كرديم.
دانشجو در پاسخ به اين پرسش كه آيا ناصر حجازى با اين تغييرات و حضور كريمى موافق بود گفت: نظر نهايى در اين مورد را آقاى فتح الله زاده مى دهند و قطعا آقاى حجازى هم براى اين تغييرات راضى بوده اند.مطمئنم حجازى به عنوان مدير فنى كمك زيادى به كريمى خواهد كرد.
خسرو دانشجو در مورد شكايت مسؤولان باشگاه استقلال اهواز به جهت مذاكره با فيروزكريمى سرمربى اين تيم گفت: قطعا آقاى فتح الله زاده اين موضوع را پيگيرى خواهند كرد و بعيد مى دانم دراين مورد مشكلى وجود داشته باشد.

على شفيعى  زاده: از كريمى شكايت مى كنيم
ايران ورزشى - باشگاه استقلال اهواز كه پيش از اين در نامه اى خطاب به مديرعامل باشگاه استقلال تهران، اعلام كرده بود كه به دليل عدم رعايت اصول حرفه اى و مذاكره با فيروز كريمى، از مديران اين باشگاه به كميته انضباطى فدراسيون فوتبال شكايت خواهد كرد، در بيانيه اى جداگانه نيز تأكيد كرد كه از فيروز كريمى نيز شكايت خواهد كرد.
متن نامه على شفيعى  زاده به فيروز كريمى، سرمربى جديد تيم استقلال تهران به شرح زير است: «احتراما شايسته است، پيرو مذاكرات حضورى و با عنايت به قرارداد رسمى فى مابين كه در فدراسيون فوتبال جمهورى اسلامى ايران نيز به ثبت رسيده است در اسرع وقت در محل تمرينات تيم در شهرستان اهواز حضور يافته و با جديت نسبت به انجام وظايف خود و آماده نمودن تيم جهت حضور پرقدرت در بازيهاى آتى اقدام كنيد، در صورت عدم حضور على رغم ميل باطنى و به منظور حفظ منافع باشگاه و صدها هزار هوادار خونگرم آن به ناچار مجبور به پيگيرى و حل مشكل به وجود آمده از طريق كميته انضباطى فدراسيون فوتبال مى باشيم و تصور ما نيز در دادن مرخصى يك هفته اى به شما بيان مشكلات خانوادگى اعلام شده بود، نه رايزنى به تيم هاى ديگر كه قطعا اين نوع رفتار چه از جانب شما و چه از جانب باشگاه ها و مديران به نظر حرفه اى كه با شما مذاكره كرده اند، غيراصولى و قابل پيگيرى است».
 
 
در جريان برنامه هاى او نيستم
پورحيدرى:
شرط حضور كريمى در استقلال آزاد بودنش است
ايران ورزشى - منصور پورحيدرى پس از پايان جلسه عصر ديروز هيات مديره باشگاه استقلال درخصوص انتخاب فيروز كريمى به عنوان سرمربى جديد اين تيم گفت: هيات مديره تصميم گرفت انتخاب سرمربى را به مدير عامل بسپارد و فتح الله زاده نيز ناصر حجازى را به عنوان مدير فنى انتخاب كرد.
همچنين ناصرحجازى، فيروز كريمى را به عنوان سرمربى معرفى كرد و اين مربى قرار است ظرف دو سه روز آينده فعاليت رسمى خود را با باشگاه استقلال آغاز كند.
همه اعضا موافق حضور كريمى در استقلال بودند و من هم مثل همه در اين مورد نظر موافقى داشتم.پورحيدرى درخصوص قرارداد كريمى با استقلال اهواز گفت: البته يكى از شرط هاى اصلى هدايت تيم توسط فيروز كريمى اين است كه اين مربى آزاد باشد و قراردادى با تيم استقلال اهواز نداشته باشد .
در صورتى كه ايشان با باشگاه قبلى خود قرارداد داشته باشد آقاى فتح الله زاده براى كسب رضايت، با آن باشگاه وارد مذاكره خواهد شد.البته خود فيروز كريمى اعلام كرده است كه با استقلال اهواز قرارداد ندارد.
 
اعتراف قلعه نويى در جمعى دوستانه:
بد بازى خوردم
!
باورش نمى شد انگار دنيا بر سرش خراب شده بود. لبخندهاى جمعه شب بعد از بيرون آمدن از ساختمان لارستان روى لب هايش خشكيده بود. مى گويند در جمع دوستانش گفته «بد بازى خوردم!» به راستى او بازى خورد. بيرون ماندن از كابينه تيم ملى به بهانه ناكامى هاى فراوان ضربه مهلكى به او وارد كرد. بسيارى از كارشناسان معتقد بودند بازگشت مجددش به استقلال مى تواند امير را به اوج برگرداند اما دست هاى خالى امير در سناريويى كه طراح آن فتح الله زاده بود امير را به خانه نشينى ثابت تبديل كرد. او حالا در خانه است و هيچ تلفنى را پاسخ نمى دهد.
امير دوباره بازى خورد اما هزينه اين بازى براى او زودگذر نيست. مى گويند شايد او براى مدت طولانى طرف فوتبال نيايد اما برخى ديگر مى گويند شايد او از حالا به تيم هاى ديگر فكر كند چون استقلال به مدت نامعلومى به فيروز سپرده شد و او به اين راحتى ها نيمكت را به امير نمى دهد.
 
ديدار حجازى و فيروز با فتح الله زاده
ايران ورزشى - پيش از ظهر ديروز جلسه مشترك فيروز كريمى و ناصر حجازى با مديرعامل باشگاه استقلال تهران برگزار شد. ساعت ۱۱ ديروز اين دو به دفتر على فتح الله زاده رفتند تا در حضور مدير عامل باشگاه استقلال تهران كليات همكارى با يكديگر را بررسى كنند. به گفته يك مقام آگاه در باشگاه، فيروز كريمى به عنوان سرمربى با استقلال تهران همكارى خواهد كرد و ناصر حجازى نيز به عنوان مدير فنى در كنار استقلال حضور خواهد داشت.

قريب عضو هفتم هيأ ت مديره استقلال؟
دكتر قريب مدير عامل سابق استقلال مى گويد:« به زودى به عنوان عضو هفتم هيات مديره باشگاه استقلال شروع به كار مى كنم.» پيش از اين هيأت مديره باشگاه استقلال با ۶ عضو تشكيل جلسه مى داد كه در بعضى موارد اعضا ۳-۳ در مورد يك موضوع مساوى مى شدند و نتيجه اى بدست نمى آمد.با حضور دكتر قريب اين مشكل برطرف خواهد شد.البته يك عضو هيات مديره استقلال اين خبر را تكذيب كرد
 
 
__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب